Og det gør det kun fordi nogen finder fornøjelse I at hive sådanne historier frem. Hvis der så var en mening med det ja! Hvis det er for at søge information om et firmas salgsmetoder. Kunne man have nøjes med at spørge hvordan salget skulle foregå? Men okay så ville der ikke være nogen sensationshistorie. Din egen DJ-branche har også tidligere være gennemsyret af svindel i forhold til skat og moms - og jeg formoder ikke som udgangspunkt,at du er momssvindler, når du spørger til firmabil (i en anden tråd). Men jeg forstår på dig, at det er ok at lægge det til grund - du ved reputation management - det er branchen og ikke personen bag der tæller. Måske i din verden - sådan foregår det ikke i min.
|
Henrik Krogh:Og det gør det kun fordi nogen finder fornøjelse I hive sådanne historier frem. Hvis der så var en mening med det ja! Hvis det er for at søge information om et firmas salgsmetoder. Kunne man have nøjes med at spørge hvordan salget skulle foregå? Men okay så ville der ikke være nogen sensationshistorie.
Jeg er ked af at du har et problem med hvordan verden fungerer, og at du tilsyneladende ikke forstår det når jeg i den bedste mening fortæller det til dig. Skal nok lade være med at give flere reality-checks herfra :)
Bliv gratis medlem