Jeg har en konsulent, der skal starte på uddannelse her efter sommerferien. Vi har haft et rigtig godt samarbejde, og jeg vil gerne beholde ham i "stalden".
For at kunne dette, mangler jeg et produkt at sælge i aftentimerne, og dette ud fra den tid, han har til rådighed. På sigt kunne opgaven evt. udbygges med yderligere konsulent, hvis dette findes attraktivt af alle parter.
Er der nogen, der har noget at byde ind med, som kunne være attraktivt for alle parter?
Er ny herinde og troede jeg kunne smide en privat besked - kan man åbenbart ikke eller også har jeg ikke lige gennemskuet det.
Anyway - du kan se vores site her: www.virkdata.dk og læse om vores produkt.
Kort fortalt tilbyder vi salg af kontaktoplysninger på virksomheder. Målgruppen er andre virksomheder der har behov for kontaktoplysninger for en bestemt branche eller lign. i markedsførings øjemede. Målgruppen kunne også være dit firma - telemarketing bureau.
Da målgruppen som sagt hovedsagligt er virksomheder er jeg derfor tvivl om det er egnet til aftentimerne.
Vores site er stadigvæk under indkøring og vores betalingsgateway er i testmode (dvs. der kan ikke laves betalinger endnu) - vi afventer godkendelse hos PBS. Vi forventer at lancere site og produkt om 1-1½ mdr.
I forhold til at skulle sælge dit produkt i aftentimerne, er det min vurdering, at det ikke er en mulighed, da virksomhederne er lukkede ned i det tidsrum. Jeg vil dog gerne give en melding tilbage, hvis der skulle komme et hul i dagstimerne.