Funktionaliteten på sitet er OK.
Farvevalget synes jeg er helt hen i vejret - jeg ville klart vælge lysere farver. Jeg synes nærmere dit site minder om en slags dunkel sex-portal. Men det er jo selvfølgelig subjektivt.
Jeg mangler måske, at du får fortalt lidt klarere hvad dit site kan? Er det bare en studieportal for alle studerende? Skal man bytte bøger derinde? Skal man udveksle ideer? Jeg tror ikke dit site er godt nok, til at du kan ramme hele studie-livet. Så et bud ville måske være at forsøge at ramme en lidt mindre niche.
Du har for mange kategorier i dit forum. Især når de allesammen er tomme. Det afskrækker folk fra at besøge sitet. Lav færre kategorier, og udvid så løbende, så dit forum ikke virker så tomt.
Markedsføring - hurtig brainstorm
Du må jo skulle ud på skolerne og lave noget reklame.
Find andre hjemmesider, der beskæftiger sig med det samme, og hør om de ikke vil samarbejde på en eller anden måde.
Lav konkurrencer - find en eller andet kinky sponsor, der vil udlove et penalhus eller whatever.
Hvad med at satse på bogbytning eller bogsalg? Jeg går selv på uni, og der er der altid 1 milliard sedler der hænger rundt omkring, hvor folk ønske at sælge deres bøger. Måske var det den niche du skulle sætte dig på? Bogbytning og salg... Her kan du så evt. tage lidt provision for at formidle kontakten... hvad ved jeg!
Få kontakt til ungrejs og andre rejsefirmaer - de rammer din målgruppe. Måske kan de køre en slags konkurrence på dit site....
Det var hvad jeg lige hurtigt kunnne ryste ud af ærmet - håber du kan bruge lidt af det.
Forsat god dag