Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad synes i om siden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så har jeg åbnet en ny side! hvis nogen derude som vil give feedback ville det være mega cool. Både godt og skidt, hvis der er noget :)

Hvis nogen som evt har en god idee til markedsføring ville det os være godt!

www.studiestedet.dk

har lavet en test bruger, som i kan logge ind med.

brugernavn/pass = test/test

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:30

Synes siden er ok mangler dog jeg kan godkende nogle bruger betingelser ved oprettelse af profilen , længere titlen øverste den som google finder mangler der også gerne 65 tegn , ellers synes jeg det er en rigtige god hjemmeside du har fået lavet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:41

Synes faktisk den er ret flot - minder dog meget om dkbn.
En ting jeg dog lige ville overveje, at lave ikoner og billeder en anelse mindre, så det vil se bedre ud rent visuelt. Nu kører jeg med en forholdsvis stor opløsning på min skærm, og synes billederne var for store.Hvis man kører med en mindre opløsning (f.eks. på Macbooks, notepads og netbooks - som mange studerende gør), så vil billederne og ikonerne praktisk talt fylde hele skærmen, hvilket godt kan være en anelse anstrengende at se på i længden.

Men ellers en flot side ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:51

Funktionaliteten på sitet er OK.

Farvevalget synes jeg er helt hen i vejret - jeg ville klart vælge lysere farver. Jeg synes nærmere dit site minder om en slags dunkel sex-portal. Men det er jo selvfølgelig subjektivt.

Jeg mangler måske, at du får fortalt lidt klarere hvad dit site kan? Er det bare en studieportal for alle studerende? Skal man bytte bøger derinde? Skal man udveksle ideer? Jeg tror ikke dit site er godt nok, til at du kan ramme hele studie-livet. Så et bud ville måske være at forsøge at ramme en lidt mindre niche.

Du har for mange kategorier i dit forum. Især når de allesammen er tomme. Det afskrækker folk fra at besøge sitet. Lav færre kategorier, og udvid så løbende, så dit forum ikke virker så tomt.

Markedsføring - hurtig brainstorm

Du må jo skulle ud på skolerne og lave noget reklame.

Find andre hjemmesider, der beskæftiger sig med det samme, og hør om de ikke vil samarbejde på en eller anden måde.

Lav konkurrencer - find en eller andet kinky sponsor, der vil udlove et penalhus eller whatever.

Hvad med at satse på bogbytning eller bogsalg? Jeg går selv på uni, og der er der altid 1 milliard sedler der hænger rundt omkring, hvor folk ønske at sælge deres bøger. Måske var det den niche du skulle sætte dig på? Bogbytning og salg... Her kan du så evt. tage lidt provision for at formidle kontakten... hvad ved jeg!

Få kontakt til ungrejs og andre rejsefirmaer - de rammer din målgruppe. Måske kan de køre en slags konkurrence på dit site....

Det var hvad jeg lige hurtigt kunnne ryste ud af ærmet - håber du kan bruge lidt af det.

Forsat god dag

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 16:20

loaded82:

Hej

Så har jeg åbnet en ny side! hvis nogen derude som vil give feedback ville det være mega cool. Både godt og skidt, hvis der er noget :)

Hvis nogen som evt har en god idee til markedsføring ville det os være godt!

www.studiestedet.dk

har lavet en test bruger, som i kan logge ind med.

brugernavn/pass = test/test

Hej

Designet ser flot ud - lidt svært at teste som sådan. Kiggede lidt på koden. Hvorfor har du valgt at kode og designe i en gammeldags og tung TABLE opsætning frem for CSS? Måske har systemet valgt for dig?

Du vil få vanskeligt ved at få sitet til at rangere højt på søgemaskinerne. Der bruges fx ingen overskrift tags som H1 mmm. På den anden side, bliver du kendt i studiemiljøet går det nok også alligevel et stykke hen ad vejen. Markedsføring: Gør fordelene mere tydelig for brugerne. Lav nogle stories, skab noget interaktivitet. Lav fx noget ranking til dem der bidrager mest som her på amino.

Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:20

Synes det lyder som en rigtig god ide...

Ang. designet synes jeg, at den brune farve et temmelig kedeligt valg, når man tænker på det er studerende I vil ramme...

Desuden mener jeg teksten på forsiden er for lang (og for lille skrift.). Jeg tror, de færreste gider læse så meget for at finde ud af, hvad siden kan. Så synes jeg afsnittet, hvor du i punktform ridser op, hvad siden tilbyder, fungerer bedre.

Måske skulle du også tydeliggøre, at man skal oprette en profil for at bruge siden. Ellers kan besøgende måske tro at siden ikke virker, fordi der ikke sker noget når man klikker på de øverste knapper.

Nu har jeg ikke oprettet mig som bruger, men kun læst informationen. Jeg synes ikke sproget henvender sig til målgruppen. Det er lige som om I skriver forbi målgruppen. F. eks. skriver i: Muligheden for at få udvidet deres netværk. og bruger ord som "samt" og "benytte sig af". Ikke at folk ikke vil kunne forstå det, men hvorfor ikke skrive mere som I ville fortælle det med jeres egne ord og ikke den sprogbrug, der bliver brugt i opgaver.

Men egentlig er det jo småting...

Held og lykke:-)

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:41

Det er en rigtig fin side. Kan godt li de med at man kan se billeder af de nyeste oprettede profiler.

Gode farver på siden også og nemt at finde rundt synes jeg.

Fortsæt det gode arbejde.

http://www.industribasen.dk/varevogn

Find varevogne, maskiner og andet indenfor industrien

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:07

tak for alle de svar, det var dejligt med lidt feedback, så ved jeg hvertfald hvad jeg skal tage fat på :) Syns os selv at siden virker meget mørk, overvejer os at lave den meget mere lys! så den ikke ligner en gammel sex portal, hehe

Siden er stadig under test version, så der bliver lavet en del om hen af vejen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50

Fin side. Dog synes jeg at du lige skal tjekke den for stave- og sprogfejl.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 03:19

Mit første forslag ville være at droppe banner reklamen i toppen af siden de første par måneder og brug i stedet for pladsen til at promovere en fed funktionalitet på din side. Reklamen kommer alligevel ikke til at indbringe dig penge af nogen betydning inden du har et stort besøgstal. Som andre har været inde på så savner jeg i dit koncept også en ting eller funktionalitet der skulle få mig til at vælge din side frem for fx Arto som jeg umiddelbart ser som din konkurrent hvis jeg har forstået dig rigtigt. Nu ved jeg ikke hvor meget teknologi nørd du er, men du kunne enten prøve at fange nogen ved at bruge teknologi som AJAX til at gøre siden mere dynamisk end konkurrenter, eller også en virkelig innovativ funktion der virkelig kan tiltrække din målgruppe. Dit design overall synes jeg ikke virker så tiltalene som andre jeg har set med ca samme målgruppe. Jeg ville gøre det lysere og eventuelt tilføje nogle kurver og runde hjørner.

Ovenstående kritisk skal udelukkende ses som konstruktiv og ikke negativ :) Jeg har set et par forsøg på at opstarte communities med nogenlunde det samme koncept som dit, og der er virkelig hård konkurrence om brugernes tid. Derfor er kravene også en del højere til hvordan dit site ser ud. Den gruppe du prøver at ramme tror jeg skal fanges med et mere "flashy" design og noget fede features.

Når du så har det på plads og skal til at tænke markedsføring er der jo masser af muligheder. En åbenlys mulighed er som nævnt at dele flyers eller lignene ud på skoler og evt gymnasier. I samme ombæring kunne det være godt med en eller anden konkurrence på siden. Gerne en hvor man fx kan få et nyt lod ved at gøre noget hver dag, som derved vil lokke nogen tilbage. Det kunne også være noget med 1 lod for at oprette en profil og 1 lod for at tilføje billede osv...

Min erfaring med sådanne communities er dog at udfordringen ikke så meget er i at få mange brugere, men istedet at få brugerne til at komme tilbage dagligt, for først der skaber de en reel værdi for dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)