Jeg står og skal flytte og skal dermed flytte min virksomhed med mig, men ved egentlig ikke hvordan og hvorledes dette skal gøres. Ved hvordan man skifter adresse privat, men hvor offentliggør man det når man flytter en virksomhed?
Jeg står og skal flytte og skal dermed flytte min virksomhed med mig, men ved egentlig ikke hvordan og hvorledes dette skal gøres. Ved hvordan man skifter adresse privat, men hvor offentliggør man det når man flytter en virksomhed?
Det vil så sige at det er det eneste sted jeg "officielt" skal registrere det? Alle andre steder skal jeg selvfølgelig selv gøre det - her tænker jeg på leverandører osv :o) men jeg vil gå derind og få det ordnet.
Du kan jo eventuelt bestille en flyttemappe og sende en hilsen til dine leverandører.
I praksis er det jo dog nok nemmere at gøre det pr e-mail.
Og så ellers lave en permanent videresending af virksomhedens post (det er der en blanket til i flyttemappen) så posten kommer frem til dig, selvom det skulle blive sendt til den gamle adresse.
Nu har jeg ihvertfald bestilt en flyttemappe, men jo, det er givetvis lettere med e-mail. Det var mest med hensyn til posten at jeg var usikker, men modtager endnu ikke så megen post, at adressen ikke når at blive registreret inden næste brev kommer :o)
Men når man går ind på webreg.dk og ændrer virksomhedens adresse, så registreret denne måske ikke automatisk hos Post Danmark mht. postforsendelser og lignende?
Nej, det er det man bruger "varig adresseændring" blanketten til at informere Post Danmark om.
...det "sjove" er så at der ikke er nogen kontrol med hvem der omdirigerer posten, så hvis man ville kunne man nemt lave noget identitetstyveri på den måde, skræmmende nok!