Hej hej ,.
Jeg søger en som kan lave et logo, til jeg er 100 % tilfreds Skriv her hvad i har lavet tidliger, og jeres pris .. Hilsen
|
Du kan forsøge dig med Logo Tournament
Hej hej ,.
Jeg søger en som kan lave et logo, til jeg er 100 % tilfreds Skriv her hvad i har lavet tidliger, og jeres pris .. Hilsen
|
Du kan forsøge dig med Logo Tournament |
Hej Thomas, Jeg vil gerne give et tilbud og sende nogle referencer. Du er velkommen til at skrive til vibber@uglysister.dk
Venlig hilsen Vibeke |
Hej Thomas,
Du er meget velkommen til at sende en mail til anjahallsson(snabela)gmail.com, så sender jeg dig nogle referencer og et uforpligtende sommertilbud.
Mange hilsner Anja |
Hej Thomas, Det lyder som en opgave lige for mig. Jeg har en filosofi om ikke at aflevere noget der ikke er fuld tilfredshed med - og det får ikke indflydelse på prisen. Da min hjemmeside er under opbygning kan jeg ikke sende dig et link endnu. Men hvis du skriver en mail til mig på mheiselberg@gmail.com så sender jeg en pdf med referencer og et pristilbud tilbage. De bedste hilsner
|
Martin S. Heiselberg, Grafisk designer
Hej Thomas. Du er også mere end velkommen til at sende mig en mail. Så finder vi helt sikkert en god pris til dig. Min mail: kristian627@hotmail.com
|
Hej Thomas Jeg vil meget gerne tegne et logo til dig. Jeg er uddannet grafiker, har flere års erfaring fra trykbranchen og har tegnet flere logoer. Jeg leverer altid logoer, der er klar til tryk og i flere versioner, så du kan bruge det i negativ og sort hvid Send mig en mail, på postmaster@ommelise.dk, så kan vi tale om, hvad du har behov for. Med venlig hilsen |
Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk
Hej Thomas Måske var en logo konkurrence noget for dig så. Du kan se hvordan designprocessen er på astada.com ved at klikke her på linket |