Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger på dagsbasis?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi står med et produkt som vi gerne vil have solgt til diverse forhandlere (nordjylland), men der er ikke flere forhandlere end at det umiddelbart kan gøres på et par dage. Vi overvejer derfor at hyre en erfaren sælger for et par dage, for at få solgt produktet på en professionel måde.

Er der nogen der har erfaring med lignende, og evt. ved hvem man kan kontakte?

Med venlig hilsen

Jesper Ekmann

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:57

ja, hvis det er et par dage bare, så har jeg da en del kontakter i salgs verden.

Hvilke kunder er det, og hvilke produkter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:55

Ok, det lyder da ret interessant.

Det drejer sig som sagt om b2b-salg, og produktet der skal sælges er golfrelateret. Salgarbejdet kommer kun til at foregå i nordjylland!..Kender du nogen der evt. vil kunne matche dette?

Med venlig hilsen

Jesper Ekmann

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:58

hvorfor kun i nordjylland? jeg har kontakter fra blåvand, og syd på i golfverdnen

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:15

Det er klart også meningen at vi vil prøve at lave landsdækkende salg  på sigt, men som det ser ud nu er budgettet mere begrænset, da vi har brugt langt mere end forventet på opstart. Derfor prøver vi at lægge ud med at sælge mere lokalt i opstartsfasen.

Med venlig hilsen

Jesper Ekmann

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:16

ok, må man få at vide hvad det er for et produkt? du kan kontakte mig hvis i kommer syd på

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:17

ja, det gør jeg måske..  dog uden at love noget.. Send en mail med beskrivelse af produkter , hvad I skal bruge sælgeren til, og hvor mange kunder vi snakker om og andet relavant info til jesper@keysales.dk så sender jeg tilbage når jeg har snakket med dem jeg har i tankerne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)