Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på kursuslokaler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i et stykke tid herhjemme talt, om at lave kursuslokaler, da vi har en bygning i 2 etager, i forbindelse med vores hus.

Der skal selvfølgelig være, de ting der nu, skal være i moderne kursuslokaler, min mand drifter og vedligeholder maskiner, og andet der skal bruges ( han arbejder med det til dagligt ), jeg vil så tage mig af det administrative, + det praktiske i løbet af dagen.

Mit spørgsmål lyder: Hvad kan vi tage per person, for sådan brug af lokaler?

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tror måske du mangler et par detaljer!

Prøv at vudere min bil: Den har 4 hjul.

Hvad tror du jeg kan få for den?? Confused

Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 10:45

Det var da et meget hjælpsomt svar.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 10:55

Jeg tror det "Kokasse" fisker efter er at du mangler at fortælle hvad kursuslokalet indeholder.

Er det 15 kvm - uden borde og stole eller er det 250kvm fuldt møbleret med arbejdsstationer til 25 mand?

Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 11:28

Rigtig fint at fiske, men bedre at kommunikere.

Lokale på ca. 100 m2, opholds "stue", på 30 m2, toilet, 2 små mødelokaler på hver 10-15 m2, "rygeterrasse" 7m2.

Arbejdstationer der svarer til lokalets størrelse, hvor mange det nu kan blive, projektor.

Det ville blive incl. kaffe the, frugt, kage. Mad + ekstra drikkelse skal bestilles udover.

Ligger meget centralt i forhold til motorvej, kan se ud på storebæltsbroen :) ( den fynske side )

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 11:49

Vil da helt klart anbefale dig at undersøge dine konkurrenters priser i dit eget lokalområde.

Vil mene at priser varierer meget efter hvor du er i landet, samt hvor stor udbud der er indenfor branchen i området.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)