Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til internet site

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg sidder med en idè om at lave en internet side hvor mennesker fra hele verden skal kunne bruge den det skal være en informations internet side, hvor indtjeningen skal være for reklamer.

Mine spørgsmål er så

1. Hvor finder jeg den bedst mulige hjælp til at lave en sådan side?

2. Er der specielle ting man skal være opmærksom på når man laver en sådan side(f.eks. kan andre lige pludselig stjæle den) og hvordan sikre man den?

 

mvh

 

claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til Amino

Når du siger informations hjemmeside. Tænker du her på en lignende wikipedia ? Man skriver f.x en navnet på en sportsudøver, så finder man information om den person?

Tilmeldt 11. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne f.eks. være en hjemmeside om jagt og alt inden for jagt hvor mennesker bruger den til at finde jagter i hele verden.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Nu er det ikke meget information  du kommer medSmile, hvis du vil sende mig lidt flere oplysninger, vil vi da gerne se om det ikke er noget vi godt kan hjaelpe dig med. Det er meget svaert at gadere sig for noget indenfor denne verdenSmile

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

mrxcplha:

Det kunne f.eks. være en hjemmeside om jagt og alt inden for jagt hvor mennesker bruger den til at finde jagter i hele verden.

Nu er det som indosoft siger ikke meget information du kommer med. Men skal prøve at besvare dine spørgsmål

1. Har du tænkt dig at finde en person/firma til at lave hjemmesiden eller vil du lave hjemmesiden selv ? Vil helt klart andbelfalde dig at finde en person/firma til at lave den, da det tager meget lang tid hvis du skal i gang med at lære at lave hjemmesider selv, bare for at spare penge for at betale andre proffesionelle til at lave hjemmesiden.

2. Der er rigtig mange ting du skal være opmærksom på før du går igang med at lave en hjemmeside som dette. Jeg ville starte ud med at lave en foretningsplan (Business plan). Læs mere om foretningsplan her: http://www.startvaekst.dk/forretningsplanen

Tilmeldt 11. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det jeg har tænkt mig at lave er en hjemmeside inden for jagt, jeg vil gerne have bygget den op i verdensdele så f.eks. et verdens kort på forsiden hvor man trykker på den verdens del man ønsker at gå på jagt i eller have information om. Når en sådan side så er oppe at køre vil jeg sælge reklame pladser(tror nok at det hedder det) men det skulle gerne være sådan at en englænder ser det på engelsk og en spanioler på spansk.   Dette er meget nyt for mig så jeg ved ikke rigtig om jeg har formuleret det rigtigt, men må bare suge al den erfaring jeg kan fra andre  samtidig med at jeg læser og prøver selv.

mvh claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for mere information.

Kender ikke noget særligt til jagt, men det lyder som et meget spænende project. Har du prøvet at søge på nettet om der er andre lignende hjemmesider?

Jeg ville lægge ud med at skrive en foretningsplan hvis jeg var dig.

 

held og lykke med projectet Wink

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre du er en meget dygtig webdesigner bliver du nød til at finde en professionel til at lave den hjemmeside til dig. Jeg synes nu projektet lyder ret godt, men en sådan hjemmeside bliver nok også dyr at få produceret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med det Kim siger.

Men prøv at starte ud med at skrive en foretningsplan. For at finde ud af hvor mange penge du har til rådighed. Om der er andre konkuranter. Om du skal starte småt i Danmark, eller om du skal gå over hele verdenen med det samme, osv osv.

Efter det, kan du prøve at skrive på Amino igen, at du søger en der kan lave en hjemmeside til dig, for at få et tilbud på hvad sådan en hjemmeside kommer til at koste.

Tilmeldt 11. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Takker alle for deres tid og gode råd Big Smile

mvh claus

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)