Jeg forestiller mig Nicklas har bedre af et konstruktivt svar fra nogen der kan give ham rent besked mht. hvad der kan lade sig gøre og hvad det koster, end udsagn om at det koster >1 mio. og at det er "noget nær en umulig opgave".
Hvis ikke det er konstruktivt at prisen vil ligge på den anden side af 1 mill (minimum) hvad er så konstruktivt?
og i og med at der er så mange usaglige kommentarer her på forummet
dine kommentarer er da de mest usaglige, få ikke at sige mest tåbelige, at anbefale en tydeligvis ung gut på at undersøge forholdene nærmere ang. at få undersøgt hvad et produkt nøjagtigt indeholder, grænser jo til at være hjernedødt! Samtidig med det beskylder du Nicklas for ukritisk at lytte til rådene, det ved du vel egentlig ikke noget om.
Jeg ved personligt ikke meget om kemi
Så er det jo godt Ravn og jeg gør.. JEG har faktisk lavet både kvantitative og kvalitative analyser (Sjovt nok på DTU!), og jeg ved udemærket hvad jeg snakker om.
Jeg kunne selvfølgelig godt have forklaret Nicklas lidt om Gas Chromotografi og massespektronomi, og prisen heraf, men resultatet havde været det samme. Jeg skrev netop én mill for at skræmme NIcklas væk, prisen var endda MEGET lavt sat
men jeg ved hvor jeg kan ringe og spørge
Så ring og spørg!
Jimmy