Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

invester i et luksus-udlejnings-sommerhus. 1. år gratis.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg mangler stadig at få solgt mit sommerhus, før mit mål om at bosætte mig i udlandet kan gennemleves.

Jeg vil tilbyde at man overtager huset til en favorabel pris, og at jeg betaler første år. Jeg har en plan omkring detaljerne, plus billeder som kan mailes til interesserede.

Huset er beliggende i spodsbjerg på Langeland. ca 2 timer fra Kbh. 400 meter fra skøn strand, og med udsigt til havet. der er 8 sovepladser, spa, sauna plus meget mere, en god udlejningsaftale med Dansommer, som holder udgifterne langt nede. En rigtig god investering, og renten er som bekendt historisk lav.p.t Huset er fra 2008

Håber at høre fra interesserede.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 00:39

Hej Dennis,

Har du overvejet at prissætte det en sjat under markedet, det må jo være et perfekt tidspunkt at sælge på hvis prisen er rigtig.

Husk dog at du gerne må have sommerhus, mens du bor i udlandet.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:50

Det er faktisk prissat til en del under markedspris allerede.  Jeg ved godt at jeg må have sommerhus i Dk selvom jeg bor i udlandet, men en del af min plan er at være helt fri for udgifter herhjemme. En anden del af måden at sælge på, som jeg har planlagt er netop at give køber mulighed for at have huset gratis det første år.

Mvh Dennis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)