Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens fedeste campingvogn!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min kammerat kjartan og jeg har en lille campingvogn hvorfra vi sælger økologisk limonade og grøntsagsjuice alt friskpresset og med mulighed for udvidelse af produkter!

vi har pt lige overstået Roskildefestival, og campingvognen ønsker flere jobs!
vi kan komme ud til arrangementer og servere friskpresset juice produceret af friske økologiske råvarer!
vi kan producere 300 juice i timen i 30-40 cl kopper.
vi er godkendt for anden gang med store smileys hos fødevarestyrelsen, hygiejne certifikat og bestået næringsprøve.
vi donerer 1kr pr solgte juice til verdens freden.
vi spiller mamas and the papas i baggrunden hehe!
vi har velduftende krydderurter i vores altankasser

Såfremt du/i skulle have nogle kunder der ønsker en atypisk og vildt inspirerende oplevelse hvor både smag, duft, syn og høresansen bliver aktiveret, hvor sundhed og økologi er i centrum, så har du ihvertfald muligheden for at tage kontakt til mig :-)

Peace Omar Al-jiburi

Fred på jorden

Det lyder som en sang fra de varme lande men den er sku go nok!!

anyway jeg oprettede tråden for at få noget rådgivning eller nogle gode råd til hvem, hvad, hvor og ja vognen er bygget for at deltage på festivaler og div løb og store arrangementer for offentligheden sparte etc. har i forslag til hvad man ellers kan gøre med sådan en fin vogn, eller kender du en eller anden som kan et eller andet som vedkommer mig eller vognen hehe. :-)

happy dolphin

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:15

Det var sku da en fed ide Big Smile jeg er jo ude til en masse så jeg skal nok høre om mig, jeg er i Feledet parken 6 genge om året og der kommer ca. 15000 menesker pr. gang så vi skal nok finde noget til dig og din fine vogn Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:20

super i ballonbutikken ;-) er du til det der tekno arrangement, ermitage løb eller fodbold de er lidt blå og hvide de balloner hehe ;-) glæder mig til du har talt med østergård hehe og sig til hvis du har lyst til en kop kaffe med mig og min kammerat (partner) det ville være top hyggeligt..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52

Hej Omar.

Peace, Love and Juice for life...he he he

Nu kender jeg ikke noget til jer, men har I tænkt lidt udover de danske grænser ??

Inden for 10 timers kørsel, så kan I være Norge, Sverige, Polen, Tyskland, Holland. For bare at give jer perspektiv på, hvor stort jeres marked er.

Faktisk, så kan I med disse lande arbejde fuldtid. Det er vist på tide, at I tager jeres lille søde campingvogn til det næste niveau i erhvervslivet, hvis det ligger til jeres personlighed. Det vil nu handle om Networking mere end at sælge jeres produkt. Dog uden at glemme jeres "stil" med farverne og retro-campingvognen, dejlig musik, oplevelsesrige produkter og super service.

Skriv til mig, hvis du/I søger mere om tankerne.

Make Love No war

/Glenn

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:04

Ja, lige præcis Glenn, og ikke at forglemme, at man sagtens kunne købe flere campingvogne, når den tid var inde.

Til projektet: Superfedt, jeg ville elske at købe god juice af jer! Held og lykke Omar!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:10

love you all!! fedt med indput!

hvis der er nogle som har handels/samarbejdsaftaler med event/festivaler eller andre arrangementer i udlandet så hører jeg gerne fra jer!

Det var vel en networking start ;-)

og tak for al den dejlig ros til vores lille vogn :-) mind mig om debatten her den dag du/i møder vognen så har jeg helt sikkert en gratis friskpresset økojuice og godt humør tilovers til jer  :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)