Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS software anvender I, og hvorfor?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Wellejus:
Okay det fremgår bare ikke rigtig på jeres website (eller har jeg overset det?)

Du har ikke overset noget, det er ikke annonceret på easyflow.dk. CMS produktet er stadig meget nyt, så vi har ikke sat det store marketing arbejde igang.

Wellejus:
Ja det har uden tvivl taget lang tid at lave det fine system. Det jeg mente var at det kunne være fedt, hvis man kunne købe produktet én gang og så lave alle de websites med det som man ville. Det var bare en alternativ måde i kunne sælge det på :) 

Jeg forstår godt hvad du mener,jeg ville også ønske at jeg kunne se en bærerdygtig forretningsmodel i at gøre at sælge på den måde.

Wellejus:
Glemte forresten at sige at jeg også er Wordpress fan! Primært pga. brugervenligheden (både for mig og mine kunder) og så er det ekstremt fleksibelt. Det er ikke kun et blogvæktøj længere.

Jeg synes også wordpress, er super fedt. I forhold til vores system, så vores nok mere brugervenligt i konstruktionsfasen (fordi man ikke skrive kode, kunne html/css etc.), men for slutbrugeren er Wordpress mere brugervenligt. Men vi har en plan om at lave redigering direkte på siden, den skulle gerne gøre at vi også slår Wordpress her.

Wellejus:
Min egen website er f.eks. lavet i Wordpress: www.rbw.dk

Cool side, det er nogle flotte referencer du har! Jeg ville bestemt ikke havde noget imod hvis du kunne tænke dig at bygge nogle sites på vores system :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:40

Lundsby:

Jeg tror i gør det helt rigtige med jeres CMS - tvivler på at webdesignere kommer til at programmere ret meget i fremtiden. Flere og flere løsninger kommer til at være brugervenlige og mere ligetil. Fokus kommer til at ligge på selve designet, fremfor koderne bag. Og det er jo det I gør :)

Man kan ikke lave et unikt design til ret mange CMSystemer uden at kende noget til programmering. Synes det er fedt at I har en løsning, hvor det kedelige (efter min mening) bliver autamatiseret og gjort nemt og sjovt at rode med.

Jeg har haft et demo login hos jer for lang tid siden, men fik aldrig tid til at se ordentligt på det. Du er meget velkommen til at sende mig en mail, så ser vi lige på det. Jeg har lidt mere tid nu og går faktisk og ser på lidt forskellige CMS'er, da jeg savner et moderne system til webshops (bruger oscommerce nu).

Er godt ok mest til open source, da jeg ikke vil give mine kunder for mange månedtlige udgifter. Men 150,- er da ganske overkommeligt, når der er domæne og hosting med. Lad mig høre fra dig, så vil jeg da lige prøve at lege lidt med det Cool

Er glad for at du synes om min hjemmeside og referencer :)

Peter:

Der er ca. 1 milliard forskellige CMSystemer på markedet - vælg et der er et godt forum bag og et som bliver udviklet på. Ellers risikere du at stå med et problem der ikke er til at løse eller et system der er usikkert/ustabilt. Pas også på med at vælge et "newcomer" open source CMS, da det kan være forsvundet igen om 1½ år - det sker ikke med de store som Wordpress, Joomla osv.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter, som så mange andre vil jeg også anbefale at starte med Wordpress. Det er super let og meget brugervenligt. Jeg vil samtidig anbefale dig at bruge Surftowns 1-click-funktion, Så oprettes der automatisk en blog som er klar til at bruge. Meget let.

Held og lykke :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)