Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søger samarbejdspartner i form af programmør.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer!

Jeg arbejder som freelance grafiker i Århus og søger en samarbejdspartner i form af en programmør – helst bosat i Århus.

Jeg er uddannet gennem mediegrafikeruddannelsen og har siden løst en lang række grafiske opgaver for både virksomheder og private.

På det grafiske er jeg stærk og arbejder ud fra en minimalistisk stil, men jeg søger en som har lyst til at indgå et samarbejde om at lave hjemmesider, eksempelvis via CMS som Joomla eller lignende.

Derfor er det et must at du kan opsætte et færdiglavet design i et CMS så vi ikke er bundet af færdiglavede templates, men i stedet kan arbejde ud fra egne unikke designs.

Du behøver ikke at være uddannet programmør, bare du kan dit kram!

Dvs. at vi hver især kan fokusere på det vi er bedst til, og sammen tage os af kundekontakten.

Jeg ved at mange firmaer tilbyder hjælp netop inden for dette, men det jeg søger er en privatperson der har lyst til at være med i et spændende projekt.

Hvis du mener det kunne være noget for dig, ser jeg frem til at høre fra dig.

Bedste hilsner

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:04

Hej Martin

Hvis du har et portfolie, nogle referencer eller en anden måde at vise dine evner frem på, så vil det ofte være et hit at fremvise det her under jagten på en fremtidig samarbejdspartner.

Måske også lidt mere om dit projekt, er det på fuld tid, deltid eller fritidsbasis?

Bare et par gode råd så du får den bedst mulige respons på din søgning.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:27