Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søger samarbejdspartner i form af programmør.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer!

Jeg arbejder som freelance grafiker i Århus og søger en samarbejdspartner i form af en programmør – helst bosat i Århus.

Jeg er uddannet gennem mediegrafikeruddannelsen og har siden løst en lang række grafiske opgaver for både virksomheder og private.

På det grafiske er jeg stærk og arbejder ud fra en minimalistisk stil, men jeg søger en som har lyst til at indgå et samarbejde om at lave hjemmesider, eksempelvis via CMS som Joomla eller lignende.

Derfor er det et must at du kan opsætte et færdiglavet design i et CMS så vi ikke er bundet af færdiglavede templates, men i stedet kan arbejde ud fra egne unikke designs.

Du behøver ikke at være uddannet programmør, bare du kan dit kram!

Dvs. at vi hver især kan fokusere på det vi er bedst til, og sammen tage os af kundekontakten.

Jeg ved at mange firmaer tilbyder hjælp netop inden for dette, men det jeg søger er en privatperson der har lyst til at være med i et spændende projekt.

Hvis du mener det kunne være noget for dig, ser jeg frem til at høre fra dig.

Bedste hilsner

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:04

Hej Martin

Hvis du har et portfolie, nogle referencer eller en anden måde at vise dine evner frem på, så vil det ofte være et hit at fremvise det her under jagten på en fremtidig samarbejdspartner.

Måske også lidt mere om dit projekt, er det på fuld tid, deltid eller fritidsbasis?

Bare et par gode råd så du får den bedst mulige respons på din søgning.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:27

Er du interessert i en samarbejds partner, saa kig efter nogen der kan lidt mere, da dine opgaver forhaabenligt vokser og de vil stille krav til flere forskellige teknologier. I gennem de sidst epar aar har jeg set opgaver der har kravet forskellige sprog, C, C++ og andet for at opnaa et rigtig loesning.

Kig dig om, jeg tilbyder at loese opgaver maaske ikke som den billigste,  dog kan vort hold deres kram og har loest mange opgaver, de har den noedvendige erfaring, vi loefter smaa til store opgaver, en af de sidste er en PHP opgave der loeber over 4 maaneder, og hvor vi har 3 programmoer paa samt en projekt leder.

Du kan kontakt emig paa durian79@gmail.com

Hilsen Michael

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:45

Hej Martin

Jeg har stor erfaring med opsætning af templates i netop Joomla, både tilpasning af standard templates, og især udvikling af templates fra bunden.

Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk, så kan vi tage en uforpligtende dialog vedrørende et eventuelt samarbejde.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:17

Hej Martin,

Vi er en lille dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig. 

Med venlig hilsen

Lars Lund Holm
www.IndoSoft.dk

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 12:21

Jeg har faktisk selv gennem længere tid overvejet at skrive det omvendte, da jeg selv er programmør og super godt kunne bruge en grafiker til at lave layouts osv, som jeg kan implementere i vores CMS system.

Har du en email? :-)

Du er også velkommen til at smide en mail i min retning - kristian@prinkk.net

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:17

Hej Martin

Hos os i EasyFlow arbejder på at integrerer Photoshop i vores CMS/Webshop løsning. Løsningen gør at du som designer kan lave hele cms-baserede sites uden at skrive en linie kode eller snakke med en teknikker. Dette har to fordele bedre kvalitet fordi du har komplet kontrol over hele processen, og mindre omkostninger/tidsforbrug fordi man undgår bøvlet med at kode.

Vi er idag i beta og har en små 100 brugere, selvom systemet endnu ikke er så brugervenligt som det bliver når det er færdigt, er der allerede nu designere der har succes med at lave relativt komplicerede sites, helt uden at kode.

Rent prismæssigt har vi valgt at lægge os i den billige ende, systemet koster 150 kr/måned for CMS og inkludere hosting, telefonsupport m.m. Det er vores mål at være billigere end Open Source løsninger hostet på Erhvervs webhoteller. Men vi er selvfølgelige stadig dyrer end Open Source på f.eks. et One.com til 8 kr. pr. måned.

Hvis vores løsning, lyder som noget du kan bruge, så kan du skrive til mig på plu(at)easyflow.dk så opretter jeg et beta login til dig kvit og frit.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:37

For god ordens skyld, vil jeg lige informere de forskellige der har svaret på mit indlæg, om at jeg har svaret hver enkelt via mail.

Tak for jeres svar! Smile

Mvh

Martin

Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:24

Søger du stadig en programmør ? eller har du fundet en?

hvis ikke så læs forneden :)

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Hej

Jeg søger en erfaren og dygtig programmør til allerede etableret virksomhed.

Virksomheden hedder "LS Entertainment I/S" og CVR nr kan findes på erhvervs og selskabsstyrelsen hjemmeside. Virksomheden arbejder primært indenfor markedsføring på computerspils markedet, vi har dog lige fornyligt åbnet afdelingen "Crosscom Media" www.crosscom-media.biz som beskæftigere sig med grafisk produkt udvikling og andre former for online medie.

Dine kvalifikationer skal være følgende

KRAV:

- Over 17 år

- php / asp

- mySQL

- database udvikling

- xhtml

NYTTIGT MEN IKKE KRAV

- JAVA

- JAVASCRIPT'

- AJAX

- FLASH / ASP3 (flash kodning) '

- ASP.NET

- HTML CUTTING

Andet programmering end ovenstående vil naturligvis også være et plus.

HVAD TILBYDER VI

- Fast gage på 20% af alle udviklede projekters værdi

- stabilt og seriøst team

- mulighed for at være med til at fastlægge udviklingen af virksomheden

- God henvisning til fremtiden

Hvis i har nogle andre spørgsmå skal i være velkommen til at kontakte mig

--

Med venlig hilsen / Kind Regards

Simon C. Andersen

CEO, LS Entertainment I/S

CVR/SE no: 3201 6502

Web: www.ls-entertainment.net

Mail: sa@ls-entertainment.net

Phone: 0045 6050 5529

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:49

Hej Martin

jeg kan ikke være i Århus men istedet for kan jeg både løse dine opgave inden for felre forskellige CMS dette værende Joomla, Drupal og Typo3, derudover kan vi løse det der skal laves i flash. På denne måde skal du ikke ud og kigge efter andre til at løse disse opgaver.

Send mig dit telefon nummer på min email    durian79@gmail.com

Så ringer jeg dig op.

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)