Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra god idé til godt produkt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer allesammen.

Dette er mit første indlæg og jeg har ingen anelse om der er diskuteret lignende før. Anyways here goes.

Jeg har en idé til et produkt, som jeg gerne vil have lavet en prototype af og senere have lavet 0-serie til tests, før det endeligt kommer på markedet. Det er dog mit allerførste projekt i iværksætterverdenen, så jeg vil gerne godt fra start og tale med andre der har prøvet lignende.

Lige lidt om mig først: Jeg er 26 år og uddannet maskiningeniør, så det tekniske i produktet er intet problem. Derudover er jeg HD studerende på andet år så de mere "bløde" aspekter i projektet er jeg ved at have styr på. Jeg er dog meget usikker på processen fra at komme fra min ide og til at få et egentlig produkt. For at tale lige ud af posen, så har jeg ikke umiddelbart det økonomiske fundament til at sige at jeg kan lægge den nødvendige kapital, så jeg skal bruge en investor som kan se muligheden i produktet og som vil invistere lidt kapital til at skyde projektet igang. Det er et af mange emner jeg gerne vil diskutere.

Jeg har mange spørgsmål som "Ny", så jeg håber på at der er en der har prøvet at skabe et produkt helt fra bunden, ligesom jeg vil og som kunne tænke sig at dele ud af sit know how,

Jeg er meget åbent for et møde udenfor WWW. Jeg bor pt i midtjylland, så hvis der er nogen der har mod på at mødes, vil det være super. Ellers er tråden her da altid en god start.

Mvh Karsten Bentley.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:16
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 10:13

Hej Karsten

Det er super spændende, men også en lang og sej rejse. Ét sted at begynde kunne være at indsamle udtalelser fra de kommende kunder/brugere af din produktidé, gående på at din idé løser et reelt problem og at der er et behov for den. Hvis din ide løser et problem, så indsmle så meget data om problemet som overhovedet muligt.

Ved ikke om det er muligt, men forsøg at lav en simpel modeller af din ide, som, om ikke andet, illustrere principperne. Findes der tilsvarende produkter på markeder, hvad er godt og skidt ved den.

Der er tusind ting der skal tages i betragtning.

Bare lige lidt hurtige indspark.

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)