Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg står og skal bruge et logo til min hjemmeside og visitkort, i må meget gerne skrive jeres pris side i tråden. håber at folk gir den 100% og kommer med nogle fede ideér .

Mvh Stefan
Media & Center Solutions

Firmaet

Media & Center Solutions - www.mediacentersolutions.dk

Firmaet er en forløbigt enkeltmandsvirksomhed placeret midt i nok det hurtigst udviklende område inde for industrien, nemlig Informations teknologi. MCS har sine rødder i elektrikerbranchen og er derfra røget over til at være en fuldtidsvirksomhed som fokusere på løsninger til brug i forbindelse med mediefremvisninger og netværksløsninger.
Dvs Kabling af netværk, montering af skærme og tilslutning og opsætning af servere til mediestreaming i feks en lufthavn.
Hjemmebiosystemer og Mediecentersystemer - både til private og erhverv.

Logoet:
Det skal bruges til hjemmesiden, og visitkortet.. men er det simpelt nok til at kunne smides på en t-shirt senere hen er det ingen dårlig ting. Jeg er sådanset rimeligt åben over for jeres kreative idéer, dog ser jeg helst Sort/hvid/grå nuancer som overordnet farvetema.  Jeg har et par ideer som jeg selv lavede i paint, for at man måske kan se noget af det jeg selv har haft i tankerne

179988

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 17:50

Hej Stefan

Send mig gerne en mail på robertrungholm@gmail.com.

Jeg kan vise dig nogle referencer og vi kan diskutere muligheder og priser.

God weekend!

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:05

Hej Stefan,

Jeg vil gerne give dig tilbud på logodesign og design af visitkort. Du må meget gerne sende din mail til vibber@uglysister.dk så skal jeg komme med et tilbud til dig.

Håber at høre fra dig

Venlig hilsen

Vibeke

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stefan,

Det vil jeg gerne hælpe dig med. Kører for tiden et sommertilbud på netop logo og visitkort design.

Du er velkommen til at sende en mail til anjahallsson (snabela) gmail.com, så sender jeg dig et tilbud.

Mange hilsner Anja

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:12

Thomas fra http://aboutweb.dk/ lavede nogle rigtige flotte logoer til http://www.seo-outlet.dk

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:14

StefanMCS:

Hej jeg står og skal bruge et logo til min hjemmeside og visitkort, i må meget gerne skrive jeres pris side i tråden. håber at folk gir den 100% og kommer med nogle fede ideér .

Mvh Stefan
Media & Center Solutions

Firmaet

Media & Center Solutions - www.mediacentersolutions.dk

Firmaet er en forløbigt enkeltmandsvirksomhed placeret midt i nok det hurtigst udviklende område inde for industrien, nemlig Informations teknologi. MCS har sine rødder i elektrikerbranchen og er derfra røget over til at være en fuldtidsvirksomhed som fokusere på løsninger til brug i forbindelse med mediefremvisninger og netværksløsninger.
Dvs Kabling af netværk, montering af skærme og tilslutning og opsætning af servere til mediestreaming i feks en lufthavn.
Hjemmebiosystemer og Mediecentersystemer - både til private og erhverv.

Logoet:
Det skal bruges til hjemmesiden, og visitkortet.. men er det simpelt nok til at kunne smides på en t-shirt senere hen er det ingen dårlig ting. Jeg er sådanset rimeligt åben over for jeres kreative idéer, dog ser jeg helst Sort/hvid/grå nuancer som overordnet farvetema.  Jeg har et par ideer som jeg selv lavede i paint, for at man måske kan se noget af det jeg selv har haft i tankerne

179988

Hej Stefan,

Lyder som en spændende opgave, som jeg gerne vil give et bud på. Jeg arbejder altid indtil der er fuld tilfredshed med resultatet, og jeg leverer i alle de versioner og filformater du måtte ønske.. Jeg laver altid logoet i vector-grafik, som gør det skalerbart og derfor kan logoet tilpasses evt. fremtidige reklame tiltag, såsom messe-banner og varebil, men kan også let skaleres til visitkort-størrelse. Et vector-logo kan desuden let laves om til pixels, som jo skal bruges i forhold til hjemmesiden.

Men send mig gerne en mail på mheiselberg@gmail.com så smider jeg et tilbud på logo og visitkort (inklusiv amino-rabat), samt nogle referencer den anden vej. Såfremt du skulle have spørgsmål eller lignende til noget af det ovenstående, så kan vi også tage dem via mailen.

De bedste hilsner
Martin

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:20

Hejsa,

Jeg vil gerne give dig nogle designforslag, og det koster ikke noget med mindre du synes om det du ser, og vælger at bruge det. Kontakt mig evt. på peter@holmstrands.dk, og fortæl gerne hvis du selv har gjort dig nogle tanker omkring hvad logoet skal indeholde.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 02:07

Hej Stefan.

Jeg kan lave et unikt logo til dig, og have det klar inden for 24 timer. Jeg skal ikke have noget specielt for det, og kan sende dig billeder af hvad jeg har lavet tidligere til din mail.

Jeg leder lige p.t. efter nogle hurtige penge, så vi kan sagtens holde os til omkring 500 kr (måske mindre?) - prisen finder vi ud af.

Skriv til mig her på Amino, eller på
mail: olsen_31@hotmail.com
mobil: 20149075

Mvh.
Peter Olsen.

Peter Olsen.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 02:33

Mikkel Mikjær Christensen:

Thomas fra http://aboutweb.dk/ lavede nogle rigtige flotte logoer til http://www.seo-outlet.dk

Tak for anbefalingen Mikkel. Det er korrekt at vi laver designer logoer hos aboutweb.dk . Ønsker du at se nogle af vores referencer så kan du klikke her (bemærk venligst at siden er i flash og ikke færdig endnu)

Ønsker du et logo så skriv til mig på Thomas@aboutweb.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)