Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Icloud - Your friends, files and digital life on any computer!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om i kender til Icloud, som er en gratis VPS man kan oprette på nettet som er online 24 timer og som er på Dansk endda, som så fungerer som en slags Windows. Den kan tilkobles hvor som helst i verden, hvor man så kan hente alt sit data ned samt en masse andet. Dog er Icloud kun i Beta version, men jeg tror da helt klart den ville være stærk på software markedet.

Dog har jeg selv testet Icloud, og den fungerer skam hurtig samt ret godt. Dog er da en del mennesker da allerede er begyndt at benytte Icloud!

www.icloud.com

VPS login : http://os.icloud.com/ff.html

Lad mig hører hvordan det fungerer Yes

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:22

Jeg har oprettet en brugerkonto og uploaded bl.a. et stort tekstdokument, som tilsyneladende ikke kan åbnes. Og hos mig fungerer det relativt men ikke fantastisk hurtigt. Hvis icloud skulle være brugbart hos os, ville det være nødvendigt at kunne dele kalender også. Men selv for en enkeltbruger som mig, virker det hele lidt for ufærdigt endnu. Men ideen er rigtig god.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:43

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Jeg har oprettet en brugerkonto og uploaded bl.a. et stort tekstdokument, som tilsyneladende ikke kan åbnes. Og hos mig fungerer det relativt men ikke fantastisk hurtigt. Hvis icloud skulle være brugbart hos os, ville det være nødvendigt at kunne dele kalender også. Men selv for en enkeltbruger som mig, virker det hele lidt for ufærdigt endnu. Men ideen er rigtig god.

Ja ideen er god, og jeg tror da helt klart teknikerne arbejder på det :-).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)