Hej Aminoer, jeg har et callcenter/telemarketingsfirma i kbh. og da tiden i øjeblikket er lidt hård for nogle |
skriv lige en mail til mig på per@dexxmo.dk, jeg har et projekt som mangler sælgere til:)
Hej Aminoer, jeg har et callcenter/telemarketingsfirma i kbh. og da tiden i øjeblikket er lidt hård for nogle |
skriv lige en mail til mig på per@dexxmo.dk, jeg har et projekt som mangler sælgere til:) |
Hej Lars Jeg har et produkt med nogle gode indtjeningsmuligeder for dig og dine sælgere. Du kan kontakte mig på kekro@kekro.dk |
Jeg har måske også et koncept i kunne være interesseret i, et koncept med ubegrænset lager, og intet kapital indskud, men jeg ved det først præcis på fredag, så hvis jeg kan få en mail-adresse, kan jeg forklarer mere efter fredag i denne uge.. :) |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Hej Lars, Kong Graas mangler at få besat annoncepladser til de tre første magasiner, vi har aftalt skal trykkes. Da oplaget er småt (1.000) og priserne ligeså (max, 16 helsider af ca 3.000,- hver, alt efter hvordan de besættes), er det jo lidt begrænset hvad vi kan betale for det. Men hvis I er friske på opgaven, og mener den kan udføres indenfor en realistisk mængde timer, så I ikke taber på det, kan vi jo prøve at finde ud af noget. Vi kunne jo evt. aftale en procent, der går til jer fra de annoncer I besætter. Du kan se vores priser til annoncører på: kg_annoncer.pdf, hvor vores forventede læserskare (målgruppe) bl.a. også er beskrevet. Du kan læse mere om magasinet på www.konggraas.dk og kontakte mig på: 61660095 el. kontakt@konggraas.dk |
Er det på ren provision, og er der evt nogen forudbetaling/oprettelse til noget? Eller passer den her tråd bedre i "jeg har et godt tilbud til dig" Spørger bare da det måske er meget rart for folk at vide præcis hvad det er du tilbyder. Kan du uddybe lidt? |
Hvilke produkter kan i sælge? Er det både fysiske produkter og serviceydelser, og hvordan aflønnes i? Jeg har flere forskellige ting jeg kunne være interesseret i at bruge jer til, så jeg hører meget gerne nærmere på mail, peter@holmstrands.dk På forhånd tak. Mange venlige hilsener |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Hej Lars, |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil