Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder du styr på dine ideer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det sådan at jeg får et væld af enormt gode ideer, men det sker oftest når jeg er langt fra skriveredskaber, i gang med noget andet eller osse får jeg bare ikke færdiggjort den gode ide, inden den næste har meldt sig.

Hvad gør du for at holde styr på alle de geniale indfald (når vi selv skal sige det ;))

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:56

Jeg plejer at skrive en påmindelse til mig selv på mobilen, som så bipper på et tidspunkt, hvor jeg ved, at jeg sidder foran en computer.

Her har jeg så et lille lukket iværksætterforum (2mt.dk), hvor jeg skriver det ned i detaljer. Her er vi 5 gode venner, der deler alt. 

Det fungerer for mig.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:57

Jeg kender det godt, og især den hvor man siger til sig selv at man sagtens kan huske den i morgen, og alligevel glemmer man ideen.. :D
jeg er begyndt at skrive det som en note på min mobil, den har jeg altid på mig, :D virker meget godt :P

/Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:00

Jeg får 10 ideer om dagen, og bruger 30min til 1 time om aftenen på at skrive dem ned i et dokument hver, hvor de ligger i en mappe.. De er kort beskrevende og det er få som jeg efter 1 uge syntes er værd at gå videre med.. :)

Lav et dokument med en kort beskrivelse med +'er og -'er af konceptet.. brug 5-10 min på hver idé også gem og videre til den næste du må have... se på dem om en uges tid og slet dem du ikke syntes om der, eller smid dem i en Inaktiv mappe..

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 18:13

Man er vel ikke iværksætter for ingen ting..

Hvis der nu blev lavet et forum for "afsluttere" - ligesom vi, "iværksættere" har Amino - Så ville du helt sikkert se nogle flere projekter..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:10

Hej

Hvis folk ikke var så s.... bange for at få hugget sin(e) ide(er), kunne man sagtens oprette et forum, hvor man talte frit om tingene og kunne oploade ideer til fri sparring. Personligt stjæler jeg ikke med arme og ben og har selv 6-8 projekter i skuffen - dog ikke mange at sparre med. Hvis man er god til at få ideer kan man også sagtens tilføje og udvikle på andres ideer. Gør det selv for nogle af mine bogføringskunder.

Er der nogle der er friske på det?

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 13:35

jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan man kommer fra ide til handling. for det er jo nemt nok at få ideer, men at føre dem vidre er straks værre.

personligt tror jeg at man når længst hvis man holder fokus på en ting ad gangen i stedet for at sprede sig over for mange projekter på en gang og på den måde får man i hver fald nogle af sine ider fuldført.

glæder mig til at se hvad andre gør.

Bonita

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)