Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardcoded hjemmeside til kr. 1.000,- ekskl. moms

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge en professionel hjemmeide, men er budgetet stramt så lad os hjælpe.

Da der er masser af plads i kalenderen giver vi en rabat på kr. 3.995,- på hardcoded hjemmesider inklusiv design.

Vi levere følgende:

• Fuldt design efter logo
  • Opsætning af menu og indhold (maks 10 sider)
  • tilpasning af op till 10 billeder til siden

Du fremsender følgende vedhæftet til en E-mail

• Logo som billedefil
  • Et dokument indholdende menunavn og indholdstekst, med billeder placeret hvor de ønskes (Word eller PDF)
  • Indholdsbilleder som billedefiler
  • Evt. designgrundlag f.eks. tryksag, brevpapir eller annonce som PDF fil
  • Evt. Ftp login til webhotel 

Vi levere siden installeret på dit eksisterende webhotel, eller vi levere et webhotel med siden.

Er der senere interesse for at få siden integreret i vores CMS system, betales kun licens, ikke for integration eller design.

Dette tilbud gælder til ultimo Juli.

Jeg er ikke interreseret i kommentare om at dette er for billigt, eller at dette er useriøst. Dette tilbud er et forsøg på at få fyldt kalenderen, jeg er opmærksom på at det vil gøre ondt på timeprisen, men det er jeg villig til at acceptere i disse tider. Det er bedre at tjene lidt, end at side stille. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:33

Det lyder jo billigt - Er det med betaling før eller efter designet er klart?

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:54

Hej Bacardil

Det er selvfølgelig med betaling ved levering. Jeg vil dog forsøge at sikre mig at folk er seriøse ved at bede om en telefonsamtale før arbejdet påbegyndes.

Du er velkommen til at kontakte mig på info@online-image.dk hvis tilbuddet har interesse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)