Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linke i blogindlæg??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet et par enkelte blog indlæg, og er kommet på en lille udfordring vedrørende linkning..

Nogle blogge tillader linkning på samme måde som amino.. (i html form), mens andre ikke gør..

Kan umiddelbart ikke se hvilke blogge der tillader html linkning og dem der ikke gør, så vil meget gerne vide om der findes en måde at se om html linkning er tilladt?

PS: I nogle blogge, findes en detaljeret kommentar boks som denne på amino, så de er nemt nok, men andre har samme kommentarbokse men både med og uden html linkning..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:45

Hej Daniel,

Jeg forstår ikke helt dit problem? Jeg er endnu ikke stødt på nogle blogtjenester, hvor man ikke må linke til andre sider?

Ej heller tror jeg, at jeg kender nogen tjenester, der linker med javascript, redirects eller andre mærkværdigheder.

Prøv evt. at smide nogle domænenavne på bordet, så kigger jeg gerne på det.

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 16:06

Hej Frank.

Her er et eksempel:

http://larsja.wordpress.com/2009/02/17/ogsa-en-reklame-blog/

Som du kan se, har jeg med success oprettet et link med koden: <a href=http://www.din-hjemmeside.dk target="_blank">Eksempel</a>

Her har jeg forsøgt at gøre det samme, men bloggen tillader/tolker ikke koden på samme måde..??

http://www.stilreklame.dk/index.php?mact=Blogs,cntnt01,showentry,0&cntnt01entryid=1&cntnt01returnid=34

Kan ikke lige se hvad forskellen er, og håber der er en måde man kan se om kodning er tilladt..

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:33

Ah, du mener spamkommentarer til blogindlæg. Det vil jeg helt generelt fraråde dig, fordi det er rigtig dårlig stil og kan skabe badwill om din forretning.

Desuden vil gevinsten være begrænset, da langt de fleste blogsystemer som udgangspunkt bruger nofollow, hvilket betyder, at dine links ingen værdi har i forhold til Google og de andre søgemaskiner.

Hvis du vil gøre opmærksom på dig selv via kommentarer i blogs, så nøjes med at linke via det dertil indrettede felt og sørg for at skrive nogle gode kommentarer, som rent faktisk har noget indhold.

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 16:48

Det er heller ikke meningen at jeg vil spamme, det var bare mere princippet i det når man kommer med en kommentar..

Blogging er et nyt kapitel for mit vedkommende, så nice at du gør opmærksom på de forholdsregler man skal være opmærksom på, så man ikke begår en masse fejl.. Yes

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:16

Jeg vil også fraråde at bruge html når du kommentere.

Daniel K:

Kan umiddelbart ikke se hvilke blogge der tillader html linkning og dem der ikke gør, så vil meget gerne vide om der findes en måde at se om html linkning er tilladt?

Som udgangspunkt giver blogs, der er lavet vha. Wordpress-systemet lov til at bruge html. Du kan som se om det er en wordpress blog på adressen eller nederst på siden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)