Hej alle interesseret. Jeg er på udkig efter en dygtig sparringspartner til ansættelse som freelance frontend udvikler. Jeg er igang med, at starte et webfirma op, hvor opgaver som "Fra PSD til XHTML" er i højeste prioritet. Jeg har selv 4 års erfaring indenfor grafisk design og frontend udvikling, og arbejder til daglig med grafisk design, webdesign, banner design, og programmerings mæssigt har jeg også 4 års erfaring indenfor ASP.NET udvikling. Derudover søger jeg nogle der vil hjælpe med at firmaet vil få den bedst mulige start.. Skulle dette ske at have din interesse, så er du meget velkommen til at skrive en mail til: niller33@hotmail.com (Min bærbar computer er pt til reperation, så jeg får ikke læst min np3design mail) Eller du kan tilføje mig på msn. I mailen må du meget gerne skrive lidt om dig selv, dine kvalifikationer, din erfaring og forventet timeløn. Vedhæftede referencer er kun en bonus. Jeg ser meget frem til at høre fra dig. |
Nils Pedersen:Hej alle interesseret.
Jeg er på udkig efter en dygtig sparringspartner til ansættelse som freelance frontend udvikler.
Sparringspartneren skal være habil og flexible og interessere sig for frontend udvikling som jeg. Er personen som jeg søger efter, også kreativ og har erfaring med webdesign, flash mv. ville være meget positivt.Jeg er igang med, at starte et webfirma op, hvor opgaver som "Fra PSD til XHTML" er i højeste prioritet.
Til opstarten søger jeg nogle der kunne have interesse i at hjælpe til.Jeg har selv 4 års erfaring indenfor grafisk design og frontend udvikling, og arbejder til daglig med grafisk design, webdesign, banner design, og programmerings mæssigt har jeg også 4 års erfaring indenfor ASP.NET udvikling.
Derudover søger jeg nogle der vil hjælpe med at firmaet vil få den bedst mulige start..
Her snakker jeg om kundeformidling, markedesføring osv.Skulle dette ske at have din interesse, så er du meget velkommen til at skrive en mail til: niller33@hotmail.com (Min bærbar computer er pt til reperation, så jeg får ikke læst min np3design mail)
Eller du kan tilføje mig på msn.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig på Tlf: 40 60 62 23.I mailen må du meget gerne skrive lidt om dig selv, dine kvalifikationer, din erfaring og forventet timeløn. Vedhæftede referencer er kun en bonus.
Jeg ser meget frem til at høre fra dig.
Hej Nils
Jeg har sendt dig en mail, vi besidder alle de ting du søger.
Glæder mig til at hører mere om opgaven.
Venlig hilsen
Kenni