Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du til frontend udvikling, og elsker at være kreativ ligesom mig ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle interesseret.

Jeg er på udkig efter en dygtig sparringspartner til ansættelse som freelance frontend udvikler.
Sparringspartneren skal være habil og flexible og interessere sig for frontend udvikling som jeg. Er personen som jeg søger efter, også kreativ og har erfaring med webdesign, flash mv. ville være meget positivt.

Jeg er igang med, at starte et webfirma op, hvor opgaver som "Fra PSD til XHTML" er i højeste prioritet.
Til opstarten søger jeg nogle der kunne have interesse i at hjælpe til.

Jeg har selv 4 års erfaring indenfor grafisk design og frontend udvikling, og arbejder til daglig med grafisk design, webdesign, banner design, og programmerings mæssigt har jeg også 4 års erfaring indenfor ASP.NET udvikling.

Derudover søger jeg nogle der vil hjælpe med at firmaet vil få den bedst mulige start..
Her snakker jeg om kundeformidling, markedesføring osv.

Skulle dette ske at have din interesse, så er du meget velkommen til at skrive en mail til: niller33@hotmail.com (Min bærbar computer er pt til reperation, så jeg får ikke læst min np3design mail)

Eller du kan tilføje mig på msn.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig på Tlf: 40 60 62 23.

I mailen må du meget gerne skrive lidt om dig selv, dine kvalifikationer, din erfaring og forventet timeløn. Vedhæftede referencer er kun en bonus.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:53

Nils Pedersen:

Hej alle interesseret.

Jeg er på udkig efter en dygtig sparringspartner til ansættelse som freelance frontend udvikler.
Sparringspartneren skal være habil og flexible og interessere sig for frontend udvikling som jeg. Er personen som jeg søger efter, også kreativ og har erfaring med webdesign, flash mv. ville være meget positivt.

Jeg er igang med, at starte et webfirma op, hvor opgaver som "Fra PSD til XHTML" er i højeste prioritet.
Til opstarten søger jeg nogle der kunne have interesse i at hjælpe til.

Jeg har selv 4 års erfaring indenfor grafisk design og frontend udvikling, og arbejder til daglig med grafisk design, webdesign, banner design, og programmerings mæssigt har jeg også 4 års erfaring indenfor ASP.NET udvikling.

Derudover søger jeg nogle der vil hjælpe med at firmaet vil få den bedst mulige start..
Her snakker jeg om kundeformidling, markedesføring osv.

Skulle dette ske at have din interesse, så er du meget velkommen til at skrive en mail til: niller33@hotmail.com (Min bærbar computer er pt til reperation, så jeg får ikke læst min np3design mail)

Eller du kan tilføje mig på msn.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig på Tlf: 40 60 62 23.

I mailen må du meget gerne skrive lidt om dig selv, dine kvalifikationer, din erfaring og forventet timeløn. Vedhæftede referencer er kun en bonus.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Hej Nils

Jeg har sendt dig en mail, vi besidder alle de ting du søger.

Glæder mig til at hører mere om opgaven.

Venlig hilsen

Kenni

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:48

Hej Niels,

Du må gerne sende mig en mail, med en lidt nærmere beskrivelse af hvordan du kunne tænke dig at et evt. samarbejde kunne sættes op.

Vi er en lille dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

Denne tråd er absolut ikke lukket endnu.
Da min idé er begyndt at udvikle sig til noget større, end bare "Fra PSD til XHTML" leder jeg stadig efter folk. 

Jeg tager hellere end gerne imod ansøgninger.
Hvis du kan noget helt ekseptionelt udover og kode xhtml og css, så er jeg meget interesset i at høre nærmere om dine kompetencer.

Det ville samtidg også være rart og få af vide om, hvem du er, hvor gammel du er, hvor kommer du fra i landet, og hvad du udnytter din fritid derudover,
Alle der kunne have kompetencer tilsvarende et webfirma er naturligvis også velkommen til at sende.
Husk at sende ansøgningen til: niller33@hotmail.com og vedhæft meget gerne dine konttakt oplysninger

Fortsat god weekend

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:21

Hej Nils

Jeg laeste dit opslag, faktisk syntes jeg at det er interssant, jeg har erfaring som leder af projekter gennem de sidste 3 aar, dog aldrig som programmoer, vi har loefted smaa, mange og hurtigt, samt mellem og store projekter deribland lyn auktioner hvor jobet havde fire mand paa i tre maaneder.

Jeg leder efter dygtige designer som har brug for udviklerer der kan loese deres opgaver og derved aflaesse dem med deres progrommering opgaver da dette er vores specialle.

Min terori og erfaring er at naar en dygtig designer begynder at lave storre projekter saa kan de nemt holde 3-5 programmoer i gang loebende.

Mig kan du ringe til paa 5280 7056 eller sende mig en e-mail paa durian79@gmail.com

Hilsen Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Hej Alle,

Tak for alle de dejlige ansøgninger samt interessen.

Dem jeg synes og føler for kunne være interessante at have med over firmaet, får en opringning samt mail efter d. 25 juli da jeg pt. er på ferie.

Hav en god sommer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)