Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis, Gratis, Gratis, Gratis - Amino Nyhedsbrev Nummer 22

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino Læser

Gratisfeberen er over os.
Hver dag bliver ting vi betalte kassen for før i tiden... Gratis.

I dette gratis nummer af Amino Nyhedsbrev, får du en gratis bog, en gratis billet, en næsten gratis standplads, en gratis artikel om hvordan du sælger mere og en stak næsten gratis tilbud fra vores sponsorer og slutteligt får du en gratis hilsen fra dit yndlings Amino Team.

Gratis hilsner

Nicolai, Claus, Jacob, Simon, Rasmus og Martin

 

 

Holder du også 4 ugers sommerferie?

Det er varmt - men det er ikke ensbetydende med at alle vi iværksættere holder ferie.

På Amino kan du netop nu deltage i vores undersøgelse med spørgsmålet. "Hvor mange uger holder du sommerferie i år". Du kan deltage i undersøgelsen her.

 

 

Bogføring fra 750,- pr. måned (sponsor)

Står du og leder efter en der kan håndtere al din bogføring i firmaet til en fast lav pris?
Så finder du måske svaret her.

HRR.dk på Skodsborg Strandvej tilbyder en nem og enkel løsning – til en fast lav pris.

Prisen afhænger af hvor mange bilag du skal have bogført.
0-150 bilag om måneden koster 750,- pr. måned.
150-250 bilag om måneden koster 1.000,- pr. måned.

Det hele er let og simpelt. Du sender dine bilag samt kontoudtog én gang om ugen – og så klarer HRR.dk resten.
Alt fra bogføring, afstemning, momsregnskab, årsregnskab, selvangivelse m.m.
Læs mere om bogføring til fast lav pris - klik her

 

 

Free - En gratis bog til dig som du SKAL læse

Free, er en ny bog fra forfatteren Chris Anderson, som også har skrevet bogen "The Long Tail". (Som du også skal læse hvis du ikke allerede har gjort det). I Free forklarer Chris hvordan flere og flere ting i denne verden bliver gratis, eller næsten gratis. En gang var salt noget af det dyreste man kunne købe, i dag får man det gratis til sin mad. En gang kostede plasticprodukter mange penge, i dag smider man dem typisk ud efter bare en gangs brug. For 100 år siden kostede en skjorte 1 $, i dag koster den tæt på det samme og i forhold til købekraften er det 1/25 af prisen. 

Hvilke produkter bliver snart gratis eller næsten gratis?
Hvordan kan man tjene penge på gratis produkter, for der er monster mange penge i det, hvis man forstår at udnytte det.  
Hvordan kunne Monty Python tjene langt flere penge, ved at give deres videoer væk gratis?

Det og meget mere, kan du læse i Chris's bog, som for resten også er gratis - Læs den her

 

 

Er du en Rising Star?

Hvad er en iværksætterevent uden iværksættere?

Igen i år giver Iværk&Vækst dig som iværksætter mulighed for at møde 5.000 potentielle kunder og det til en pris der får dig til at snappe efter vejret!

Nemt og billigt!

Som nyetableret er der sjældent råd og ressourcer til de store, forkromede løsninger.

Med opbakning fra hovedsponsorerne samt Sodemann Udstillingssystemer A/S har vi mulighed for at tilbyde en lille stand på 4 m2 som en fiks og færdig pakke med alt fra vægge, el-stik, netværksforbindelse, møbler og sågar en Roll Up banner, som du kan tage med dig i din videre markedsføringsfærd!

Normal pris = kr. 16.500,- excl. moms.

Som samarbejdspartner på Iværk&Vækst09 har vi mulighed for at tilbyde dig hele pakken til

kr. 4.995,- excl. moms.

Læs mere om indhold og tilmeldingsprocedure - Klik her

Amino er hovedsponsor på Iværk&Vækst09. Oplys ved bestilling af din Rising Star stand, at du har set tilbuddet om Rising Star via Amino - så får du kvit og frit et Amino Plus abonnement til en værdi af 1.000 kr. ex moms. Det giver god synergi med din Rising Star stand på Iværk&Vækst09.

 

Lønadministrzzzzzzz (Sponsor)

Slip for tidskrævende lønadministration.

Det koster kun 137 kr. om måneden pr. månedslønnet medarbejder, og vi klarer det hele for dig. Du skal hverken installere eller indtaste noget selv.
Klik her og hør mere om lønadministration

 

 

Forøg dit salg markant med disse simple grundregler

Af Martin Martin Mouritzen, Amino Sales Camp

Vi lever i et samfund med hurtige løsninger, så det er ikke så mærkeligt, at mange iværksættere og sælgere leder med lys og lygte efter den magiske kur til at øge deres salg. Men jeg tror, at succes i salget følger en række helt grundlæggende regler:

Fyld din pipeline
Mange iværksættere og sælgere oplever høje bakketoppe og dybe dale i deres virksomheds salg, fordi de ikke konsekvent laver opsøgende salg til nye kunder. Dette opstår ofte, når produktudviklingen tager over i stedet for at tjene penge. Dette sker fordi opsøgende salg i mange iværksætteres tilfælde er det mindst underholdende aspekt af det at drive selvstændig virksomhed. Men når salget falder og de eksisterende kunder går over til konkurrenten så forsvinder indtjeningen og det bliver en meget lodret bakketop som skal bestiges. Invester derfor tid på at fylde din pipeline på regelmæssig basis, gør det fast én gang ugen, hvor alt andet bliver lagt væk. På denne måde vil du aldrig skulle bekymre dig om at nå dine salgsmål.

Stil behovsafdækkende spørgsmål
Mange iværksættere og sælgere undlader at stille deres kundeemner og kunder behovsafdækkende spørgsmål. Dette sker, fordi de aldrig er blevet undervist i at stille spørgsmål, eller fordi de tror, at de gør det. Uden behovsafdækkende spørgsmål tidligt i salgsprocessen betyder, at de ofte fejlsælger deres produkt, service eller løsning, som bevirker udsigt til mistede salg eller dårlige kunder. Og når du stiller et spørgsmål... vær stille, vent på et svar. Alt for mange sælgere giver deres kunder svar på de spørgsmål de selv har stillet, eller fortsætter med at tale.

Lyt
Jeg tror på, at de bedste sælgere er de bedste lyttere. Hvis du investerer tid og stiller spørgsmål så er det vigtigt at lytte til, hvad kunden fortæller dig. Mange ting kan misforstås, hvilket kan ændre meningen af, hvad det er der er blevet sagt. Prøv dette; i slutningen af en salgsmøde opsummer samtalen med dine egne ord og kontrollere rigtigheden af dette resumé med din kunde.

Fokus på kunden
Gør din salgspræsentation til alt omkring kunden. Det handler ikke om dig, din virksomhed eller dit produkt. Næsten hvert eneste salgspræsentation jeg har været udsat for starter med en sælger, der taler om deres virksomhed, kedelig statistik om, hvor længe de har været i business, hvem de har som kunder osv. At tilpasse sin salgspræsentationen til den enkelte kunde gør forskellen på en dårlig sælger og den rigtig dygtige sælger - iværksætteren der tjener mange penge og den som ikke gør. Uanset hvad marketingfolk tænker, så interesserer mulige kunder sig sjældent for din virksomhed. De ønsker at vide, hvilke problemstillinger din løsning vil løse for dem. Undgå at bruge unødig jargon eller branchenørdede ord, jo enklere din salgspræsentation er, desto lettere er den at forstå.

Tillid
Hvis folk ikke har tillid til dig som person er chancerne, for at de køber, tæt på nul. Dette er sværere end det lyder, fordi dine kundeemner som regel er oversvømmet med opkald og e-mails fra andre virksomheder – de fleste dårlige sælgere der forsøger at sælge dem alt mellem himmel og jord. På grund af disse dårlige erfaringer med dårlige sælgere er kunderne yderst tilbageholdende med at have tillid til en person, som de ikke kender. Det betyder, at du som iværksætter og sælger er nødt til at vise præcis, hvorfor kunden bør stole på dig. Du kan ikke fortælle dem det, du skal vise dem det. Du kan gøre dette ved at handle på en professionel måde, behandle menneskerne i virksomheden med respekt og værdighed med respekt for kundes tid.

Vis værdi
Den bedste måde at vise værdi er ved nøjagtigt at vise, hvordan din løsning vil gavne kunden. I modsætning til det mange sælgere tror så er det ikke at fortælle en lang historie om din virksomhed eller fortælle din kunde alt hvad der er værd at vide om dit produkt eller din service. Vis værdien som dit produkt giver den enkelte kunde og vis den i vendinger som din kunde forstår.

Gør hvad du siger du vil gøre, når du siger du vil gøre det
Lyder simpelt, hmm? Personlig erfaring har lært mig, at sælgere ofte siger, at de vil gøre noget og derefter undlader at følge op.. Denne mangel på opmærksomhed overfor kunden udviser en mangel på respekt, som hurtigt fører til et tab af tillid.

Du skal vide, hvornår du skal give slip
Jeg taler ofte med sælgere, der bliver ved med at følge et lead, selv når det står soleklart at dette lead ikke vil blive til en kunde. Dette sker typisk, når sælgerens pipeline ikke er fyldt. Hvis du har gjort alt, hvad du kan for at flytte salgs processen fremad, men den af en årsag er standset skal du overveje, om det er den bedste løsning at bruge tiden på det enkelte lead. Ofte er det ikke den tid værd du bruger på at blive ved med at jagte den enkelte kunde. Giv hellere det enkelte lead en god oplevelse ved at give luft og vent 3 – 6 mdr. med at tage kontakt igen. Denne tid kan du bruge på at holde fokus og tage kontakt til nye kunder, der er interesseret i dit produkt, service eller løsning.

Følg disse regler for at sælge, og du vil mærke en forbedring i dine resultater. Lod du i øvrigt mærke til at jeg brugte ordet ”sælger” og ”iværksætter” i samme sætning? Jeg gør det da alt for lidt iværksættere betragter sig selv som sælgere, hvilket jeg mener er en kæmpe fejl og den største barriere for succes som selvstændig.

Fyld din pipeline ved at sælge en fast dag om ugen, lad kunden fortælle dig hvad de har brug for, lyt til kunden og hav din kunde 100 % i fokus – det skaber tillid. Vis kunden, hvilken værdi dit produkt eller løsning giver i stedet for en lang produktpræsentation og gør det på en måde, hvor du gør hvad du siger, når du siger du vil gøre det.

Har du lyst til at føre disse simple grundregler ud i praksis og gjort dem til en vane?
Amino Sales Camp starter hold op igen i August. Vi har hold både i København og i Aarhus.
Du kan læse mere om Amino Sales Camp her.

 

Spar 100 kr. - Kom gratis til Iværk&Vækst09

Den 11. og 12. september er det tid til Danmarks største iværksætterevent - Iværk&Vækst09 - i Forum.

Igen i år er Amino en af hovedsponsorerne og det giver dig som læser af Amino Nyt en ekstra fordel. Via linket neden for kan du nemlig bestille en gratis billet til eventen. I år koster det 100 kr. at deltage medmindre at du er inviteret af en af sponsorerne.

Det kræver tilmelding til Amino Nyt for at få en billet. Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet her:

www.amino.dk/nyhedsbrev

 

Det med småt

* Amino Nyhedsbrev er et gratis iværksætter nyhedsbrev med 11.064 abonnenter, udgivet af Amino ApS.
* Citat: Ja, tak. Husk at citere "Amino" som kilde.
* Følg Ivæksætter-debatten Amino her.
* Tak til eBrev for sponsorat af nyhedsbrevs-service.
* Tilmelding og afmelding foretages nemt og smertefrit her.
* Udgiver: Amino Aps © 2009

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)