Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Argh! Aminoskinke..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino har jo rigtig mange tråde, som man gerne vil følge med i, og også gerne via e-mail. Men til tider er eens postkasse jo fuldstændig proppet med Aminomails, og også hvis man bare følger med i 2-3 emner. Det må være rimelig stressende for dem, der bruger en webmail.

Jeg synes, at det kunne være rigtig fedt, hvis man ikke fik en mail for hvert nye indslag, men blot en hver gang et overvåget emne havde gået nye indslag. Der skulle så ikke komme nye mails før man har klikket sig ind under emnet. Sådan er der andre fora, som virker, og jeg må sige, at det virker en hel del bedre i mine øjne.

Hvis det er fordi Amino gerne vil sende reklame ud via mails, er det jo en fin idé, men jeg tror bare, at rigtig mange gør som jeg, og markerer hele rækken af mails og sletter dem uden at åbne.

Er der en chance for at lave dette om?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:32

Har du overvejet at få gmail?

Jeg har oprette en speciel mappe til amino-emails og hver tråd bliver lagt for sig selv - og jeg kan se præcis hvor mange nye indlæg der er i hver tråd og udvide den.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:41

Jeg syntes faktisk, det var rigtig rart med mails, når der kom et nyt indlæg i en tråd, man abonnerede på.

Dog ikke længere efter mailsene kun indeholder få ord. Jeg har læst grunden til ændringen, men kan man så ikke ligeså godt droppe "indlægs"mailen til alm. Amino brugere.

Mange hilsner Miriam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

@ Jørgen: Næh, det har jeg ikke. Jeg har bruger i forvejen 4-5 mailadresser, og kan slet ikke overskue at lave en mere. Eller jeg har vist en, men det er for at undersøge, hvad der sker, når man svarer på spammail :o)

@ Miriam: ja, jeg tror også der er mange, som brugte det sådanne, og mange plusser, der bruger det sådan nu. Jeg har dog altid bare åbnet den første og trykkt på linket til Amino, hvorefter jeg sletter dem alle. Men det kan jo være, jeg er den eneste, der gør sådanne :o)

Man kan sige at problemet er et luksusproblem, da det jo kommer af, at Amino er et så godt og aktivt forum. Men immerværk kan det være lidt belastende.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Miriam Frank:

Jeg syntes faktisk, det var rigtig rart med mails, når der kom et nyt indlæg i en tråd, man abonnerede på.

Dog ikke længere efter mailsene kun indeholder få ord. Jeg har læst grunden til ændringen, men kan man så ikke ligeså godt droppe "indlægs"mailen til alm. Amino brugere.

Mange hilsner Miriam

Meningen er også at det skal få dig til at købe Amino Plus, så lidt ondt skal det gøre.
De fleste fora jeg kender, så får man heller ikke hele indlægget, men det er jo rart at vide at der er kommet svar på noget man interesserer sig for.
Men du kan jo altid slå det fra i din profil.

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:21

PeterOM:

@ Jørgen: Næh, det har jeg ikke. Jeg har bruger i forvejen 4-5 mailadresser, og kan slet ikke overskue at lave en mere. Eller jeg har vist en, men det er for at undersøge, hvad der sker, når man svarer på spammail :o)

i Gmai kan du have alle de adresser du vil have tilknyttet. Jeg tror nok at jeg har ca 10 stykker jeg kan modtage og afsende på. Så jeg tjekker kun ét sted.

Men jeg kunne godt tænke mig et RSS feed til alle kategorier eller nogle man udvælger selv. Så kan jeg også være opdateret når jeg er på farten uden at skulle hive maskinen op af tasken.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:27

Niels:

PeterOM:

i Gmai kan du have alle de adresser du vil have tilknyttet. Jeg tror nok at jeg har ca 10 stykker jeg kan modtage og afsende på. Så jeg tjekker kun ét sted.

Men jeg kunne godt tænke mig et RSS feed til alle kategorier eller nogle man udvælger selv. Så kan jeg også være opdateret når jeg er på farten uden at skulle hive maskinen op af tasken.

Yes - og det fungerer bare det skidt !!! :-)

Jeg selv kan dog nøjes med 3 - men det er dejligt med masser af muligheder.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Meningen er også at det skal få dig til at købe Amino Plus, så lidt ondt skal det gøre.
De fleste fora jeg kender, så får man heller ikke hele indlægget, men det er jo rart at vide at der er kommet svar på noget man interesserer sig for.
Men du kan jo altid slå det fra i din profil.

Ja, det er godt med dig Wink Jeg venter dog lige og ser om der kommer andet i Amino plus, som jeg kan bruge. (Jeg er jyde, så jeg behøver vel ikke at sige mer'? Big Smile)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:57

Martin Thorborg:

Du har ret - sådan fungerer det også i de fleste andre fora, som jeg kender til.

Men når der nu skal skeles til de øvrige fora, hvorfor så ikke tage alle de gode finesser med?

Jeg er helt på tråd med PeterOm. Hvor ville det dog være rart, hvis der kun kom en enkelt mail pr. tråd indtil man havde været logget på.

Som andre er inde på i denne tråd, så sletter jeg også ALLE mail fra Amino som det første, når jeg har åbnet Outlook.

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:03

Jeg kan godt se hvad du mener.

Men det er ikke værre end at man bare kan slette mailen så snart den er læst - det er da hvad jeg gør.

Peter Olsen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)