Hjælp søges! Jeg har problemer med at få tilskrevet renter og rykkergebyr på mine forfaldne fakturaer. Jeg har fulgt vejledningen i hjælpefunktionen, og kan forstå at der i udskriftsdialogen skal komme en boks hvor man kan taste rykkergebyr ind inden udskrivning - denne boks fremkommer ikke! Heller ikke selv om, vores formulardesign indeholder både feltet "beløb" og "fakturabeløb". Hvordan får jeg så rykkergebyr på? Summasumarum skal også have en rentefunktion. Hvor finder jeg den til at taste rentesats ind? Håber der er nogle Summarum eksperter, der kan give et svar! Mange hilsener Janne PS. Bruger Entreprise udgaven, version 3.5.2 |
Hvis du vælger feltet "beløb" på din formulardesigner UDENFOR det tekstfelt, hvor du skriver rykkerteksten (og farver det hvidt, fordi du jo ikke har brug for [beløb] to gange - så kan det ikke ses på printet eller pdf-en), så virker det udmærket: Lige før udskrivningen vil du blive spurgt om både renter og rykkergebyrer.