Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER person som kan lave hjemmesider udfra design

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

A-Valentine:
Og aldrig blande ''Reklame'' med ''Spamme'' når du ikke ved hvad ordet betyder :)

Jaja velkommen - Du skal nok få solgt meget herinde. Med sandheden når man langt og med ydmyghed lidt længere. Med kækhed og dumsmarte bemærkninger mister man kunder i din branche Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:22

Omar / A-Valentine:

Jeg er enig med Lagersalg123, og jeg tror du gør klogt i at lytte efter ham - det er ikke noget han siger for at irritere dig, men faktisk for at hjælpe dig (tro det eller ej).

Jeg er ret sikker på at de fleste gennemskuer overdreven pral eller løgn. Skriv at i selv mener i virkelig er dygtige osv., og nævn jeres referencer som bevis på det, men pas på med at slynge påstande ud som "de førende", "de bedste", "de billigste" m.v. medmindre der er belæg for det.

Såvidt jeg kan se på jeres hjemmeside, referencer og cvr så er i øvrigt lige opstartet i år (og tillykke med det). Men skab jer et navn og omdømme først, så kan i altid kalde jer "de førende", "de bedste" m.v. når i er nået dertil Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:27

OKAY Omar/A-valentine hør her: Jeg var vist for flink mod dig lige før. Lagersalg123 har jo ret, det ER jo spam det du har gang i - du copy/paster samme indlæg og poster i flere forskellige tråde herinde, med nøjagtig samme tekstindhold.

Debatten er primært skabt til at hjælpe folk, og det opnås bedst ved at svare direkte til stilne spørgsmål, ikke ved at copy paste en reklame tekst for sig selv ind i så mange design-tråde som muligt...

Fra KBH. S
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:30

Jeg vil da sige tak til de ''kloge ord'' men er da glad for du kan se at vi lig er startet.

På trods af vores korte tid i branchen er vi kommet rigtig godt igang. Og ja vi mener selv at vi er et af de bedste i Danmark og har mange referencer som bevis. Der er ingen tvivl om hvem er de stærkeste når det gælder flash hjemmesider.

Kan godt være at vi ikke har et stort navn i hele landet men i vores område og omkreds er vi ved at blive meget omtalt. 

Men igen er der selvfølelig altid nogen der er jo bedre og spiller bagklog ;)

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:31

Hej Elev

Vi kan lave hjemme sider i følgende:

PHP

sitemagic

Joomla

shopping carts

Magento