Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER person som kan lave hjemmesider udfra design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en person som kan færdiggøre hjemmesider udfra en skabelon fra www.templatemonster.com

Mine kunder udvælger en skabelon og Du skal kunne færdiggøre den udfra kundens ønsker og deres tekst.

Kan du arbejde med Flash og ser du dette som en nem opgave, er du velkommen til at kontakte mig.

Løn betales pr. opgave.

Lad mig høre fra dig.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:44
Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Hej,

Vi har dygtige Flash programmører ansat, og som jeg er sikker på kan løse dine opgaver. Vores Timelønninger er yderst rimelige, så er du interesseret så send en mail til mig.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indoSoft.dk
www.indosoft.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:54

Hej!

Gennem vores ny koncept, 1902Express (www.1902express.dk) kan vi klar gøre hjemme sider i f.eks Typo3, Joomla, Wordpress eller DotNetNuke for at nævne et par stykker.

Send mig dit telefonnummer samt et godt tidspunkt at ringe til peter.skouhus@1902software.com så ringer jeg til dig.

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 07:03

Jeg arbejder ikke i flash, men har større erfaring med opsætning af hjemmesider i bla. Joomla - templatemonster har også almindelige HTML skabeloner. Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk, så kan vi snakke om mulighederne for et eventuelt samarbejde.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 08:49

Det er bestemt også noget vi kan arbejde med - Vi kan tilbyde hurtigt og fleksibelt arbejde.

Mail mig endelig på nikolaj@standoutdesign.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:28

Hej Ledende

Vi tilbyder baade flash, HTML/CSS, PHP samt flere loesninger, baade som enkelt loesninger som dem du efterlyser her, derudover naa du en dag begynder at vokse kan vi ogsaa havde en dedikeret programmoer paa dine loesninger.

Jeg er nem at fange, du kan ringe til mig paa 5280 7156 eller paa min e-mail durian79@gmail.com

Som referance kan du kigge paa www.thaiitdevelopment.co.th som viser nogel af de loesninger jeg har vaeret med til at lave.

Hilsen Michael Jacobsen

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:32

Hejsa,

Jeg hører gerne mere, har en del erfaring i opsætning af templates, særligt til Joomla og Wordpress.

Fang mig på mail peter@holmstrands.dk

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra KBH. S
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej.

Hvis du stadig leder en designer til din hjemmeside, så vil jeg bede dig om at kigge fordi vores Virksomhed

http://www.a-valentine.com så du kan læse mere om vores Virksomhed.

Vi har efterhånden lavet mange hjemmesider til Frisørsalon, Negle klinik med et online booking system. 

Skriv il os på info@a-valentine.com hvis du er interesseret. 

Vi er et af de førende virksomheder inden for design.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:07

Omid Shawn:
Vi er et af de førende virksomheder inden for design.

Det er i orden at være stolt af sin virksomhed. Men lad være med at lyve og spamme - så når du længere Smile

Køb ren argan olie her

Fra KBH. S
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:11

Der er en grund til vi er stolte. :)

Og aldrig blande ''Reklame'' med ''Spamme'' når du ikke ved hvad ordet betyder :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)