Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig sælger søges til løbende samarbejde.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Samarbejde med sælger. For salg af callcenterydelser: Telefonpasning, sekretærydelser mv. Godt produkt med gode priser og spændende bonusordning for kunderne. Freelance og provisionsafregnet sælger søges til løbende samarbejde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

Du får nok svært ved at finde en sælger som gider arbejde 100% provisions lønnet. Det skal være en kombi - da der ellers ikk er er mange der vil hoppe på. Så skal det i hvert fald være et meget kendt produkt..

Udbyd måske også hvad du kræver af sælger - ellers vil det ikke blive anset som seriøst!!

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 16:29

Hej Lars

Tak for dine gode råd, jeg er ny bruger på Amino så jeg har nok lidt at lære.

Jeg prøver at beskrive lidt bedre.

Der er tale om et deltidsarbejde, så sælgeren er formentlig igang med andre salgsprojekter, helst inden for lignende områder (opsøgende salg indenfor adminstrative områder: websider, soft ware, pc-hardware eller lign.).

Der skal i første omgang oparbejdes en base på ca 50 emner, der afregnes per basis kundeaccept med 250 kr, efterfølgende skal basen vedligeholdes og udbygges.

Der er mulighed for ekstrasalg.

Det ønskes at sælgeren kan dokumentere resultater inden for opsøgende B2B salg og har erfaring inden for dette område.

MVH

Finn

Finn

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 16:45

Lige mine 5 cent's.

Du får meget svært 'læs umuligt' ved at finde en god sælger der vil lade sig spise af med DK 250,- per salg/kundeemne, hvis der ikke er profit nok i dit produkt, til at du kan øge provisionen, anbefaler jeg at du gør det selv, eller rykker rundt på din opsætning, sådan at der bliver åbnet op for en højere provisionsats.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:49

Hej Finn,

Ved godt at det er et lidt off topic, men er jeres virksomhed fra Italien?

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 18:04

Hej Peter

Tak for dit indlæg. Provisionen suppleres med kundeloyalitets provision pr md pr kunde med 50 kr, hvis en kunde bliver i 13 måneder er der 250+600 i provision ialt 850,- . Er det uinteressant ?

Du har ret i at området ikke er et højprofit område og det gør desværre rammerne noget snævre.

Med Venlig Hilsen

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 18:08

Hej Bacardil

Ja virksomheden er Italiensk og beliggende i Italien med et par pæredanske ejere, som elsker livet ved middelhavet.

MVH

Finn

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:19

Tror det beløb du nævner er uinteressant - Tror du skal op på mellem 1000-2000 pr. kunde uanset om de bliver en dag eller et år, så er det dig der skal bevise overfor kunden at de skal blive.

Okay, for snakkede med en kunde om at de have modtaget et tilbud på telefonpasning pr. mail fra et firma i italien uden at have bedt om, altså en virksomhed som have sendt spam.

Ved ikke om det er dig, men hvis i sender mail uden at folk har bedt om det, så skal du passe på at folk ikke bare bliver irreteret over det, da det er ulovligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54

Hvis du skal have et telemarketings firma til at mødebooke for dig - skal de typisk have 1.500 - 2.500 pr booket møde!! og dette er blot via telefonen!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Jeg er sælger, og kunne godt løfte opgaven, men dit setup med ren provision og endda ret lavt sat gør det simplehen uinteressant.

Lav et fornuftigt setup og lad os se på det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)