Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer søges med at outsource linkbuilding?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi har en del sider - meget nicheprægede, og omhandler kun ét emne - og der kommer hele tiden nye til, og i den forbindelse vil jeg høre, om der er nogen, der har gode erfaringer med, at outsource linkbuilding af danske sider?

Hvem har I evt. brugt, og hvad kostede det jer?

Har hørt skræmmende historier om folk der har outsourcet deres linkbuilding, og fået en masse links på sider med samme IP, og derfor blevet straffet - så håber I kan byde ind med nogle gode anbefalinger ;-)

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Biesbjerg:

Har hørt skræmmende historier om folk der har outsourcet deres linkbuilding, og fået en masse links på sider med samme IP, og derfor blevet straffet - så håber I kan byde ind med nogle gode anbefalinger ;-)

Det er vidst ikke andet end en skræmmehistorie ...

Du skal selvfølgelig finde en samarbejdspartner der fortæller dig hvad de gør og hvordan de gør det. Helst så detaljeret som muligt. Vi har 100% åbenhed omkring den måde vi gør tingene på, og du har selv, ved stører ordrer, mulighed for at påvirke hvordan vi gør det, hvor mange links du får fra samme ip osv. Derudover er det også relevant at bemærke at det ikke er nok at det er fra forskellige IP Adresser, men IP Adresserne skal også ligge nogenlunde spredt, men samtidig også gerne stadig være relevante ifht. din demografiske målgruppe.

Jeg syntes du skulle smide mig en mail på mmc@seo-outlet.dk og fortælle lidt om jeres konkrekte behov, så skal jeg prøve at rådgive dig så godt jeg kan :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)