Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Posesvejser søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Er der nogen som har en posesvejser til salg, eller eventuelt er interesseret i at leje en ud i en kort periode??? (Se den lange historie nedenstående).

Der kommer lige den lange forklaring. Vi har fået en idé til noget nyt emballage vi skal bruge til nogle af vores kunder. Vi har haft fat i en dansk plast producent, men de skulle have 50 - 150000 i opstart. (Hvilket sikkert er fair nok, den holder bare ikke lige i vores tilfælde). Så har vi prøvet nogle producenter i asien, men vi kan åbenbart ikke lave en tegning de kan forstå. Så nu må vi prøve at fremstille en prototype selv som vi kan sende til dem. I den forbindelse skal vi gerne bruge en posesvejser.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:41

Hej

Vi har en posesvejser men vi kan nok ikke undvære den :-D

Men du kan få nogle der ikke koster så meget (2000 til 4000) men det kommer nok an på bredden.

Vi er selv i gang med vores emballage og har fået femstillet special folier og svejse værktøj - puha det er dyrt og tager lang tid...

Håber du finder noget som kan bruges.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra sorø
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:27

hej...jeg har en  håndsvejser med 40 cm klinge du kan købe billigt af mig...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:03

prøv pack2.dk, han er også på amino.. og ellers fx mc emballage.

Hvis den skal være superbillig, kan det være de har nogle demoer stående du kan købe billigt?!

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 14:12

Vi kan hjælpe med at fremstille en prototype. Du skal bare sende mig din tegning så fremstiller vi en prototype og sikre at dokumentationen er i orden.

Pas på med Kina - hvis ikke du har erfaring med sourcin og produktion i Asien, kan det hurtigt blive dyrt. Alt kan og vil gå galt! Også her kan vi hjælpe via vores kontor i Shanghai. ring 75520036 eller send en mail.

Ønsker du selv af prøve kræfter med en posesvejser - kan du købe en hos Halco, se: http://www.halco.dk/index.php?siteId=6. spørg efter Thomas Vandborg, 75102744

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:17

Hejsa.

Jeg har pose svejser på 35 eller 40 cm og den må du godt låne af mig og det skal du ikke give noget for du kan bare lige smide mig en mail på ronnie@ballonbutikken.dk så finder vi ud af det, nu ved jeg jo ikke hvor du er fra men ellers sender jeg den bare til dig Smile

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 08:36

Hej Dan

Tak for info. Jeg har dog på nuværende tidspunkt investeret i en. Ærgeligt at der så lige et par dage efter kom en masse tilbud fra nogle flinke aminoer.

Jeg kaster mig selv over at fremstille en prototype. Et par af mine kunder har erfaring med produktion og import fra asien som jeg kan trække på. Men såfremt jeg løber i problemer som jeg umiddelbart ikke kan løse, er det meget muligt at jag tager dig på ordet, og kontakter dig.

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 08:37

Hej Ronnie

Det var dælme pænt af dig. Jeg har dog lige nået at investere i en, men ellers rigtig mange gange tak for tilbudet.

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:45

Er den billige hånd posesvejser stadig til salg ?

Jeg kunne være interesseret. Hvad skal den koste?

Fra sorø
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 05:12

ja det er den, og havde regnet med at den skulle ligge omkring de 2000 kr.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)