Jeg søger en video reporter til et nyt community for danske gamere. Hjemmesiden er færdigbygget, der videreudvikles stadig, men endnu ikke officiel - det bliver den inden længe. Målgruppen er unge spilinteresserede mellem 14-24 år.
Du skal helst være mellem 18-25 år, helst fra København omegn og tryg foran et kamera. Erfaring er ikke et krav. Du skal have tid og lyst til at planlægge og tage ud til events/LAN's/interviews og lign. Du må meget gerne være interesseret i, eller have kendskab til, computer spil.
Planen er, at vi tager ud forskellige events ca. 1 gang om måneden, hvor jeg filmer og du reporterer, og sammen får lavet en masse seriøse, sjove og spændende indslag, som senere bliver lagt online på hjemmesiden. Jeg sørger selv for at klippe det. Kameraet bliver købt så snart jeg finder vi har en aftale, og det bliver bestemt ikke noget billigt lort. :)
Det er ulønnet arbejde, men jeg betaler for din rejse- og entré omkostninger.
Ansøgninger skal mindst indeholde navn, by, alder, lidt beskrivelse om dig selv, dit job/uddannelse, evt. erfaring og meget gerne billede. Send dem til kewlzz1@gmail.com