Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man skal ikke være anderledes her.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT:

Anders Christensen:

Du troede vel ikke selv seriøst på at du ville få henvendelser fra folk der vil låne dig mellem 100.000 og 500.000 så du kan holde et år fri?

Du beskrev jo intet om hvordan du ville afvikle eller forrente den gæld i dit indlæg og blev derfor på ingen måde taget seriøst.

Hej Anders,
Jeg vil give Lars Bo ret.

Ikke for at fornærme nogen, men det kan godt undre mig, at en Amino moderator kaster sig ud i at nedgøre og gøre nar af et indlæg fra en tydligvis ny Amino.

Så fordi jeg er moderator på Amino bør jeg afholde mig fra at deltage i den daglige debat herinde? - Eller er det meningen at jeg skal være 100% perfekt og kun udtale mig i positive vendinger, herunder også om ting der er åbenlyst håbløse.

Jeg vil da håbe at den gennemsnitlige bruger kan se forskel på hvornår jeg skriver som privatpersonen Anders Christensen og hvornår jeg som "Moderator på Amino" behandler en klage over et indlæg eller hjælper en bruger på rette spor ved f.eks. at flytte et indlæg til den rette kategori.

Nielco IT:

Men højt til loftet betyder vel ikke, at en moderator skal latterliggøre en ny aminos seriøst mente indlæg?

Jeg må indrømme at jeg ikke opfattede det seriøse i hans indlæg med den måde han præsenterede det på, jeg kunne med min bedste overbevisning ikke tro at nogen vil forvente at der kommer folk rendende for at kaste penge i grams efter en person der skriver at han ønsker et års "arbejdsfrihed" uden at skrive noget om hvad pengene reelt skal gå til, da det åbenbart er personligt.

Det er da så useriøst at det skriger til himlen!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:59

Anders Christensen:

Så fordi jeg er moderator på Amino bør jeg afholde mig fra at deltage i den daglige debat herinde? - Eller er det meningen at jeg skal være 100% perfekt og kun udtale mig i positive vendinger, herunder også om ting der er åbenlyst håbløse.

Jeg vil da håbe at den gennemsnitlige bruger kan se forskel på hvornår jeg skriver som privatpersonen Anders Christensen og hvornår jeg som "Moderator på Amino" behandler en klage over et indlæg eller hjælper en bruger på rette spor ved f.eks. at flytte et indlæg til den rette kategori.

Der sidder et flot Amino Moderator logo under dit billede, uanset hvem du lige er i et givent indlæg eller en given tråd.
Hvordan skulle nye Aminoer, som endnu ikke har lært dig at kende, så kende forskel på Amino Moderator og privatpersonen Anders? Smile
Du skal da helt klart være med i den daglige debat...  debat. 

Der var for ikke så længe siden en rigtig træls tone på Amino, hvor der blev hånet og nedgjort, og hvor flere tråde blev afsluttet langt væk fra emnet i en alfa-han diskussion..
Her blev der fra Aminos side opfordret til at holde tonen god og positiv. 
Gælder den ikke moderatoren, når denne ikke lige vil være moderator men privatperson? 
En Amino Moderator er med til at sætte "den tilladte lofthøjde" og lægge tonen.. i alle indlæg han/hun skriver. 

Anders Christensen:

Jeg må indrømme at jeg ikke opfattede det seriøse i hans indlæg med den måde han præsenterede det på, jeg kunne med min bedste overbevisning ikke tro at nogen vil forvente at der kommer folk rendende for at kaste penge i grams efter en person der skriver at han ønsker et års "arbejdsfrihed" uden at skrive noget om hvad pengene reelt skal gå til, da det åbenbart er personligt.

Det er da så useriøst at det skriger til himlen!

I rest my case Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:07

En Amino-moderator færdes ikke på forum alene med det formål  at være moderator. Det er mig bekendt et ulønnet hverv nogle har påtaget sig. Jeg er enig i dine betragtninger om at der skal være en god og "positiv" tone og at en moderator skal "gå forrest" men jeg  vil hellere bruge udtrykket en god og saglig tone, herunder at kunne komme med kritik og give udtryk for uenighed på en god og saglig måde.

Jeg kan ærligt talt ikke se at der er noget i det Anders (og Mikkel) skriver som kolliderer med rollen som moderator. Han (og Mikkel) siger bare sin mening på en måde så man kan forstå det og al respekt for det.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:30

Lars Bo Ch:
Jeg søger i en anden debat efter investorer. .....

zzzz gider ikke læse alle siderne hvis du ikke poster et link...

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:43

Jesper G:
zzzz gider ikke læse alle siderne hvis du ikke poster et link...

Min fejl, det  gjorde jeg så alligevel.

Jeg er villig til at tilbyde det samme for 400K. Fortæl mig om mulighederne eller giv et bud.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)