Hvis du læser det han søger, hvilket jo absolut ik er en webshop eller andet, så drejer det sig om 1 side, hvor der kan lægge nogle billeder ind af nogle produkter, som han gerne vil sælge. Så drop nu alt med dyre special og custom made webshops osv.
Og hvorfor skal jeg totalt jordes, fordi jeg siger at en 13 har begrænset midler og at det godt kunne være nogle ville hjælpe ham igang. Jeg har aldrig nogen siden skrevet at nogen skulle arbejde gratis, der står hjælpe igang!!!! Tror godt nok lige nogle skal tage læsebrillerne på!
Hey Fashion-Seller,
Som jeg ser det ønskes der et pointsystem som der skal kunne tjenes på ved hjælp af klik på diverse ting.
Jeg har ikke nævnt noget om webshop eller speciale custom made ydelser. - så her mener jeg at du skal læse hvad det er jeg skriver.
Hvad jeg gerne ville pointere er at tid er penge, du sælger produkter, dvs. din kalkulation ligger i hvor mange varer du får skubbet ud af døren, min ligger i hvor mange timer der skal bruges på de enkelte opgaver :O)
Det var ikke min mening at give dig følelsen af at jeg jorder dig, men jeg syntes du trængte til at få et wakeup call, og faktisk indse hvad der er der ønskes - samt indse at folk faktisk har prøvet at hjælpe den unge mand.
Iværksætter hilsner
Henrik