I forbindelse med introduktionen af to nye urmærker søger vi en dygtig sælger. Det er ikke noget krav at du har kendskab til urbranchen eller er urmager. Vi lægger i stedet stor vægt på dine taleevner og evne til at opsøge potentielle nye kunder med salg for øje. Du bliver 100 % ansvarlig for dit eget område, f.eks. Sjælland, Fyn eller Hovedstadsområdet og bestemmer selv dine arbejdstider. Din primære opgave vil være personlig kontakt til danske urmagere og guldsmede og samtidig vil du få mulighed for at deltage på messer og enkelte udlandsrejser. Herudover skal du opretholde det tætte samarbejde, som du vil få til dine kunder. Vi stiller kollektioner til rådighed med alt markedsføringsmateriale, så du har de optimale betingelser for at kunne sælge. Alt salgsmateriale og kontaktinfo ligger således klar og venter kun på dig. Det er et krav at du har egen bil til rådighed og vi dækker naturligvis alle kørselsomkostninger. Tiltrædelse snarest muligt. Løn efter aftale. Urmærkerne er Swiss Made kvalitet og er veletablerede i mange lande både i og uden for EU. Vi forventer en stor succes med begge mærker, da pris, design og kvalitet passer godt til det danske marked. Hvis du er interesseret i at høre nærmere så send mig en PM eller skriv til info@ur-tid.dk |
Hej Larsen
Det lyder da som et utroligt spændende job. Er det kun til Sjælland du søger? Jeg er bosiddende i Aalborg/Nørresundby.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at høre noget mere om det. Jeg kan kontaktes på tlf: 30287005 eller email: tub@stofanet.dk.
Med venlig hilsen
Torben Pedersen