Hvis du kunne have lyst til at få det trykt i Letland, så har jeg en kontakt til et trykkeri herovre jeg kan formidle. De har løbende opgaver i Skandinavien, også i Danmark, så mon ikke også de kunne klare din opgave.
Send mig en besked hvis du er interesseret i et tilbud,
Hvis de laver ordenlig kvalitet (for jeg har desværre haft en kedelig oplevelse) så er jeg sådan set ligeglad med hvor de bor henne. Spørgsmålet er måske mere om de kan nå at levere og om leveringsomkostningerne hæver prisen for meget på en så lille opgave - men jeg er da interesseret. :)
Kan anbefale discountprint, deres website og bestillingssystem er nemt og de er flink at snakke med. Har fået trykt A2 plakater med digitaltryk og A6 flyers med offset, begge har været af fin kvalitet. De har 10 bankdage leveringstid på offset ting, og kan du selv sætte det op i en trykklar pdf (ingen margen, 3mm bleed og CMYK farver), uploader du bare og bestiller direkte.
Du bør måske også se på eks-skolens trykkeri. De er ikke de billigste, men absolut de mest sympatiske, jeg har stødt på - især deres firmastruktur. Har ikke fået trykt noget hos dem, men har været ude at snakke med dem og lavet en større aftale på tryk af de første tre udgaver af Kong Graas.