|
Jeg har solgt en webshop. Jeg blev enige med køber om at han betalte xx.000 kr i forskud (ca. 80%) og når hjemmesiden var oppe og kører som den skulle, så ville jeg få resten af pengene. De første par dage skrev han med nogen fejl, som jeg rettede og som jeg kan se på hjemmeseiden, så kører den nu fejlfrit. Men nu er problemet så at køber ikke har overført den sidste del af pengene, til trods for at jeg har rykket for dem i 2-3 uger. Han svarer hverken på mail eller telefon. Hvad gør jeg?? Jeg har selvom et par forslag, men ved ikke om de er lovlige: Jeg har ikke overgivet domænet til ham endnu (rent juridisk). Det vil sige at domænet kører på hans webhotel i hans navn, men selve domænet står stadig i mit navn, da jeg først ville overfører det til ham når alt det andet var på plads. Jeg opsatte hjemmesiden for ham, så jeg har adgang til hans administrations-modul og host. Eftersom domænet stadig er mit, må jeg så ændre lidt i koden, så siden er ubrugelig indtil han betaler?? Eller har i andre forslag?? |
Du har leveret et produkt, som han endnu ikke har lagt fuld betaling for.
Dermed er det stadig dit produkt -
sådan er de flestes forretningsbetingelser brygget sammen ihvertfald.
Så du ændrer lige så tosset du vil....
Bliv gratis medlem