Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ultrabilligt logo til iværksættere! kun 299 kr. !

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt OK, at du gerne vil give kunderne en god pris, det vil vi alle sammen gerne have. Men jeg synes faktisk, at det er useriøst at tilbydet et logo til en fast pris - hellere give en timepris og et forventet timeforbrug på opgaven. Et logo skal (i hvert fald på sigt) hænge sammen med hele den grafiske identitet, du vil give din virksomhed, og det skal tænkes ind på den måde. Endelig signalerer et gennemarbejdet logo/grafisk linie kvalitet. Fx har jeg brugt lidt ekstra penge på at få trykt brevpapir og logo på noget mere ekslusivt papir, og det bliver rent faktisk bemærket og kommenteret af mine kunder. så de timer, jeg har betalt for i forbindelse diskussioner har absolut været pengene værd.

Resutltatet kan blive, at man er nødt til at starte forfra med den grafiske identitet (logo, farver, brevpapir osv). Det betyder, at de første penge er spildt, men du mister også noget genkendelighed i markedet, når man starter forfra. Så det kan hurtigt blive dyrt at spare.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lige se min gamle typografi/CI lærer falde ned af stolen når han hører der bliver tilbudt udsalgspriser på logoer Big Smile

Men du har helt ret. Det hele skal jo hænge sammen.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)