Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Murer/handymand i midtjylland søges! Grafisk design tilbydes!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

1024x768

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej alle i fantastiske Amnioer.

Da vi netop har købt hus, har vi et par små opgaver der kræver en murer eller handymand.

Vores budget er allerede overskredet med en del (sker det ikke altid?), søger jeg en person/et firma der skal have lavet noget grafisk arbejde. Dette vil så blive faktureret til yderst favorabel Amino-pris. Det samme skal så være gældende for det arbejde jeg skal have udført.

Nogle der er friske?

Det drejer sig om følgende:

1.       Entré. Jeg har en entré der måler 1,75 x 1,85 m, dvs. ca. 3,3 m2. Der er støbt/beton gulv hvorpå der skal lægges fliser. Der skal lægges mosaikfliser, 47x47 mm (netmål 300x300x6). Jeg har fliserne, fliseklæb og fugemasse.

2.       Badeværelse. Væggen rundt om mit badekar er med gamle fliser, hvorpå jeg gerne vil have klæbet glasmosaik på. Er det ikke muligt at klæbe ovenpå eksisterende fliser? Badekarret er i et indhak, så der er 3 vægge rundt om, og der er i alt ca. 4,4 m2 væg. Glasmosaikken måler 20x20mm (netmål 327x327x3,5 mm). Der er armatur på væggen, så det skal der selvfølgelig skæres ud til. Jeg har fliserne, fliseklæb og fugemasse.

3.       Gulv under brændeovn. Under min brændeovn ligger der en gammel terazzo-plade hvor der er klinker. Disse klinker skal skiftes og jeg sørger for at de er fjernet fra terazzo-pladen. Der er ca. 1 m2. De nye klinker måler 300x600 mm. Jeg har klinkerne, fliseklæb og fugemasse.

4.       Bord. Jeg har et skab der skal fungere som badeværelsesbord. Toppladen af skabet skal beklædes med glasmosaik magen til det der skal være rundt om badekarret, så den fungerer som bordplade. Herpå skal der være fritstående håndvask og armatur, så der skal skæres ud til disse to ting. Toppladen måler  ca. b:56 cm x l:94 cm, dvs. ca . Jeg har fliserne, fliseklæb og fugemasse.

Glæder mig til at høre fra jer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)