Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger godt tilbud på Dandomain design m.m.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'mænd og amino'damer

Kort og godt, så søger jeg en/et firma som kan fixe mig et Dandomain design inklusiv implentering og hele tjavsen ;-)

Jeg ved at der er mange, som tilbyder disse service, men jeg tænke jeg ville give jer derude en mulighed for at komme med et godt tilbud, istedet for bare at vælge en/et firma - for jeg har nemlig været lidt på udkig.

Jeg har et par krav som vi kan snakke nærmere om, men det ikke er sværere end fx billigvvs.dk's webshop - som vidst også er en Dandomain løsning :-)

Glæder mig til at høre nogle friske tilbud og muligheder ;-)

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:24

En mulighed ville være at tage fat i Kristian fra Cygnet.dk

Han er en af de bedste til Dandomain.

-Benjamin

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:32

Hej Iværksætter :-)

Du må meget gerne smide en mail afsted til mig på peter@hztrading.dk, og fortælle lidt mere om kravene, så fortæller jeg til gengæld lidt mere om hvad vi kan - og ikke kan - og giver dig en Amino-pris!

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38

Hej

Den opgave vil vi kunne hjælpe dig med. Vi har f.eks designet og opsat PrimaVVS.dk og BilligByg.dk som begge er DanDomain løsninger. Endvidere kan vi hjælpe dig med at modificere DanDomain webshoppen så den passer præcis til din forretning.

Jeg kan kontaktes på 28 18 98 43 eller på henning@wogw.dk

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 00:29

Tak for henvendelserne alle sammen :-)

Alle lyder rigtig spændende, især cygnet.dk - dog er prisen tilgengæld ikke så spændende derinde.
Men jeg må vel antyde at de gør et godt stykke arbejde siden prisen er lidt små-høj/det er mange penge de tager.

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 00:33

Henning Wraae:

Hej

Den opgave vil vi kunne hjælpe dig med. Vi har f.eks designet og opsat PrimaVVS.dk og BilligByg.dk som begge er DanDomain løsninger. Endvidere kan vi hjælpe dig med at modificere DanDomain webshoppen så den passer præcis til din forretning.

Jeg vil tilgengæld også sige at de webshops, som I har som referencer også er rigtig flotte :-)

Kender ikke så meget til jeres pris i forhold til cygnet.dk, men man kunne jo håbe I var billigere ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:23

unginvestor:

En mulighed ville være at tage fat i Kristian fra Cygnet.dk

Han er en af de bedste til Dandomain.

-Benjamin

Tak for anbefalingen.

Tak for henvendelserne alle sammen :-)

Alle lyder rigtig spændende, især cygnet.dk - dog er prisen tilgengæld ikke så spændende derinde.
Men jeg må vel antyde at de gør et godt stykke arbejde siden prisen er lidt små-høj/det er mange penge de tager.

Jeg kan desværre ikke presse prisen mere end til de 9.750 som intro-prisen er for vores Kom-I-gang-DanDomain koncept - dog må jeg sige jeg synes den er ganske konkurrence dygtig. Den er virkelig høj værdi for pengene i dette koncept.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Iværksætteren(y):

Henning Wraae:

Hej

Jeg vil tilgengæld også sige at de webshops, som I har som referencer også er rigtig flotte :-)

Kender ikke så meget til jeres pris i forhold til cygnet.dk, men man kunne jo håbe I var billigere ;-)

Tak for de pæne ord om designet på vores referencer, jeg har efterhånden og lavet design i 12 år, så på et eller andet tidspunkt må det da lykkes Smile

Nej, vi er bestemt ikke billigere end nogen af af vores konkurrenter her på Amino, tvært imod ligger vi minimum 3-4 gange højere i prisen Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)