Kort og godt, så søger jeg en/et firma som kan fixe mig et Dandomain design inklusiv implentering og hele tjavsen ;-)
Jeg ved at der er mange, som tilbyder disse service, men jeg tænke jeg ville give jer derude en mulighed for at komme med et godt tilbud, istedet for bare at vælge en/et firma - for jeg har nemlig været lidt på udkig.
Jeg har et par krav som vi kan snakke nærmere om, men det ikke er sværere end fx billigvvs.dk's webshop - som vidst også er en Dandomain løsning :-)
Glæder mig til at høre nogle friske tilbud og muligheder ;-)
Du må meget gerne smide en mail afsted til mig på peter@hztrading.dk, og fortælle lidt mere om kravene, så fortæller jeg til gengæld lidt mere om hvad vi kan - og ikke kan - og giver dig en Amino-pris!
Mange venlige hilsener Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Den opgave vil vi kunne hjælpe dig med. Vi har f.eks designet og opsat PrimaVVS.dk og BilligByg.dk som begge er DanDomain løsninger. Endvidere kan vi hjælpe dig med at modificere DanDomain webshoppen så den passer præcis til din forretning.
Alle lyder rigtig spændende, især cygnet.dk - dog er prisen tilgengæld ikke så spændende derinde. Men jeg må vel antyde at de gør et godt stykke arbejde siden prisen er lidt små-høj/det er mange penge de tager.
Den opgave vil vi kunne hjælpe dig med. Vi har f.eks designet og opsat PrimaVVS.dk og BilligByg.dk som begge er DanDomain løsninger. Endvidere kan vi hjælpe dig med at modificere DanDomain webshoppen så den passer præcis til din forretning.
Alle lyder rigtig spændende, især cygnet.dk - dog er prisen tilgengæld ikke så spændende derinde. Men jeg må vel antyde at de gør et godt stykke arbejde siden prisen er lidt små-høj/det er mange penge de tager.
Jeg kan desværre ikke presse prisen mere end til de 9.750 som intro-prisen er for vores Kom-I-gang-DanDomain koncept - dog må jeg sige jeg synes den er ganske konkurrence dygtig. Den er virkelig høj værdi for pengene i dette koncept.