Ideén lyder jo fin nok, men jeg tror ikke rigtig nogen arbejdsgiver ville gå med til den slags ordning heller, ærlig talt.
Anyway... Jeg ved i sikkert får disse slags spørgsmål på hjemmesiden hele tiden men jeg har for nyligt lige startet en enkeltmands virksomhed og har nogle spørgsmål, som jeg tænkte jeg kunne få svar på her.. Jeg har søgt tråde igennem på Amino, og på skat.dk samt erhvervs og selskabsstyrelsens hjemmeside, og har ikke rigtig fundet noget konkret svar endnu vdr. nogle af reglerne omkring fradrag.
Min enkeltmandsvirksomhed betegnes helt sikkert som en hobby-virksomhed, og ikke erhvervsmæssig..
Jeg har nu bare oprettet CVR for ligesom at få mit brand på plads så alt er iorden. Mine udgifter som jeg tænker på, går som sagt til hobby henseende.. Størstedelen er køb af musik udstyr, hvilket jo hurtigt bliver dyrt i den lange ende.. Og nu vil jeg gerne omsider udforske mulighederne for fradrag?
Derudover har jeg for nyligt købt domæne + hjemmeside webhosting. Kan det også fratrækkes som fradrag på en eller anden måde? Er det købs moms jeg skal arbejde med her med alle "firma" udgifter, eller alm. privat persons fradrag?
Så i bund og grund vil jeg gerne vide om nogen her kan fortælle mig nærmere om reglerne eller pege mig i den rigtige retning til at få en bedre forståelse for det.
Any thoughts? :)