Hej alle, Jeg sidder meget seriøst og prøver og finde ud af, hvad mangler vi i Danmark ? Hvad kan være relavant og mangel på, for at kunne starte et nyt og interessant site op ? Personligt sidder jeg og spekulere i Magento shop, men hvad mangler der at blive solgt i Danmark som noget unikt ? Har I nogle gode inputs, råd eller idéer hører jeg meget gerne fra jer. Alle kreative former får råd, idéer eller inputs er velkommen |
Nils Pedersen:Jeg sidder meget seriøst og prøver og finde ud af, hvad mangler vi i Danmark ? Hvad kan være relavant og mangel på, for at kunne starte et nyt og interessant site op ?
Personligt sidder jeg og spekulere i Magento shop, men hvad mangler der at blive solgt i Danmark som noget unikt ?
Synes stort set efterhånden, at alle dem der starter en webshop op, er enten parfume interesseret, tøj interesseret eller fodtøj interesseret.Har I nogle gode inputs, råd eller idéer hører jeg meget gerne fra jer.
Hej Nils
Som udgangspunkt kan man godt iskoldt sidde og vurdere markedet og se om man ikke kan finde en niche, men umiddelbart ville jeg sige vælg at arbejde med noget som du brænder for!
Hvis du fx selv samler på franske træsko fra perioden 1600-1750, så se om du ikke kan lave en forretning op omkring dette.
Hvis du brænder for produktet, bliver det også lettere at sælge det. Det bliver lettere at yde support. Det bliver lettere at blive ekspert indenfor området og derved en autoritet som potentielle kunder henvender sig til osv osv.
Det kunne måske være let at vælge at sælge børnetøj som så mange andre men hvis man ikke selv brænder for det, vil man aldrig kunne håndtere konkurrencen (lige børnetøj er et dårligt eksempel da man ser mange nybagte mødre der brænder for at finde noget godt billigt tøj til deres små poder. De ignorerer bare at markedet er ved at være godt mættet).