En god ven har netop gjort mig opmærksom på at et af mine gamle domæner er "hi-jacked". Jeg må sige at jeg nok skulle have været opmærksom på dette for lang tid siden, for det ser ud til at det er sket allerede for to år siden. Men dengang var mit website kun et rent hobbyprojekt, så... Men domænet hedder mbsonline.org og når jeg laver en whois på det så kan jeg se at det stadigvæk står i mit navn. Problemet er bare at: 1) Jeg flyttede fra den fysiske adresse for 4 år siden 2) Den email der står der er også en meget gammel som jeg ikke har længere. Så jeg vil da godt høre om der er nogen der ved hvordan jeg får mit domæne igen. Ikke at jeg egentlig bruger det men jeg har stadigvæk en hel del links der peger på dette domæne som jeg da gerne ville have igen! |
Du kunne lave en høflig forespørgsel på din gamle adresse Men først og fremmest syntes jeg du skal kontakte dem du i sin tid registrerede dit domæne hos, de kan jo se at du er den du giver dig ud for at være, med fremvisning af ID. O.l.