Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med sexlegetøj, lingeri mv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Vi er ved at udvikle en webshop der sælger diverse produkter af erotisk karakter. Shoppen er sådan set køreklar i forhold til funktionalitet, men der mangler stadig at blive lagt en del produkter ind, skrevet kategoribeskrivelser og en godkendelse fra PBS.

Vi har lidt intern diskussion om forskellige forhold, og vil således sætte stor pris på noget feedback vedr. design og brugervenlighed - gerne hårdhændet og ondsindet kritik. Giv den gas, jeg ka' ta' det! :)

På forhånd tak!

Mvh. Jakob

Edit: UPS! Klassiker, manglende webadresse: http://new.erotikonline.dk/

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:39

hej

Jeg synes den virker nem at finde rundt paa.  Rigtigt godt mht kontakt oplysningerne paa forsiden, jeg ville da føle mig ok sikker mht at handler paa siden, naar jeg ser det fra starten af.

Jeg prøvede at ligge noget i kurven og der skal man trykke paa pilen, der sker ikke noget ved at trykkke direkte paa KØB selv om musen viser "haanden" naar man køre over den. Jeg tog mig selv i at trykke paa "KØB" et par gange uden der kom noget i kurven før jeg trykkede paa Pilen.

I kurven er der ikke mulighed for at slette siden vare som man har lagt i kurven?

mvh anders

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 08:21

Hej Anders,

Tak for dit svar. Det lyder underligt at du ikke kan trykke på KØB. Må jeg spørge hvilken browser/platform du sidder med? I indkøbskurven kan du ændre på antallet af din vare med den dropdown der står ud for, men du har ret i der ikke er en "Tøm kurven"-knap. Det bør der være.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:51

Jeg synes det var svært at slette sin vare , dog fandt jeg ud af at man kunne trykke på 0 , efter et stykke tid , jeg tror du mister kunder vist der ikke er en knap man hurtigt kan se , at der står slet varer på eller der står  Tøm indkøbskurv, så man kan vælge en anden varer hurtigt , jeg tror simpelthen at folk går videre til anden side ellers.

Siden er ellers nem og overskuelig og man finder de informationer man skal  , synes jeg.Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:58

Jeg synes menuen i højre side er for bred og dominerende.. Brug mere plads på produkter på forsiden i stedet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:47

Jakob Mørup Søndergård:

Hej Anders,

Tak for dit svar. Det lyder underligt at du ikke kan trykke på KØB. Må jeg spørge hvilken browser/platform du sidder med? I indkøbskurven kan du ændre på antallet af din vare med den dropdown der står ud for, men du har ret i der ikke er en "Tøm kurven"-knap. Det bør der være.

det er i opera. har li provet i safari og der virker det fint

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 14:30

Vi har foretaget en del ændringer. Menuen/kolonnen til højre er gjort smallere, så selve indholdet på siden får mere plads. Indkøbskurven er suppleret med en "Tøm indkøbskurv"-knap plus en ekstra knap ud for hver vare, til at fjerne varen - så man ikke behøver vælge "0 varer".

Det har faktisk hjulpet rigtigt meget. Hvad angår "KØB" i Opera, så lader det til at Opera af underlige årsager ikke fuldt understøtter labels, men det gør samtlige andre browsere jeg har afprøvet: IE, FF, Safari, Chrome. Det må jeg fikse med noget JS på et tidspunkt.

Tak for feedback alle sammen. Lige præcis det med at gøre kolonnen til højre var for bred, har faktisk irriteret os en del, så at høre det her også fik os til at få fingeren ud.

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:48

Nem og let at finde rundt i

Geeked

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:54

Istedet for at vente på PBS så bliv udbyder med www.micropayments.dk og kom i gang med at modtage betalinger allerede i morgen - det er helt gratis!

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:59

God opbygning med simple faneblade og hurtigt flow. Super med links til relaterede produkter. Fed ide. Det skal nok blive en succes. Held og lykke

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)