Hej alle sammen Her den anden dag stod jeg ved siden af en dame i banken hun havde en super lækker telefon, jeg ville spørge hvilken model det var, men jeg kunne se der var et "vaio logo" på den og derfor en sony model IKKE sony-ericsson. Tænke at jeg hurtigt ville kunne finde den på nettet, og det var derfor jeg ikke gad at spørge. MEN, MEN, MEN NEJ. Jeg kan ikke finde den, ikke engang på sony.com`s internationale side. mmmh Det var en telefon ikke en palm pocket, den havde touch screen og alm taster i bunden, delt op i 2 sektioner en højre og en venstre. Og den var generelt meget "firkantet" Har lavet billedsøgninnger på google og kravlet hele sony hjemmesiden igennem, og jeg kan bare ikke finde den. Nogen der kender den jeg snakker om ??? Der er ikke lavet mange vaio telefoner så det kan sku ikke være så svært. Smid nogen links til produkter i mener det kunne være, kvitterer gerne med en præmie i skattejagten til den rigtige. Præmie:gavekort på 1000,- til mirus seo
PS: Har overvejet om det var en mp3 afspiller, men hun brugte den i banken til at sende en sms, så er ret sikker på det er en mobil.
|
Fandt den sku selv efter at have skrevet dette indlæg, typisk
Ellers tak for hjælpen