Jeg synes at utrolig mange tråde for tiden, bliver mudret og decideret ødelagt af en masse off-topic indlæg af negativ karakter, samt nærmest desperat markedsføring af sine egne produkter, selvom trådstarter egentlig bare gerne vil have feedback på sit eget produkt eller ydelse. Har markedet virkelig gjort os så sure og desperate, at vi ikke længere kan føre en debat i en ordentlig og anstændig tone og er vi virkelig så presset at vi ikke kan respektere en trådstarters budskab og ønske om feedback? Come on! Lad os nu lige finde den gamle venlige tone frem igen og hjælpe hinanden. Jeg troede faktisk at det var derfor, at vi var her, men jeg er dog blevet klogere – tilsyneladende er der nogle ganske få personer herinde, som tilsyneladende kun er her for at svine andre og deres produkter til og/eller for at sælge sine egne produkter/ydelser og absolut ingen respekt har for trådstarters budskab eller debatoplæg. Solen skinner og levet er jo herligt, så lad os nu lige være søde ved hinanden, ikke! |
Hej Jørgen,
Nu ved jeg ikke lige hvad du referer til (og vil heller ikke vide det), men
krisen kradser og dem som det går ud over, dem som kæmper om at overleve og som
virkelig har det svært siger og gør måske nogen gange ting som de normalt ikke
ville sige og gøre.
Tænk på hvordan du selv ville reagere hvis du var ved at mindste hus og hjem fordi du har lavet en kaution og forretningen går skidt...det er ikke sjovt. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg selv ville reagerer.
Jeg kender til et tilfælde, hvor det er lige før at de knækker halsen (hus, opsparing og kæmpe gæld)...det er meget tragisk at følge på sidelinjen. Så med mindre folk direkte sviner hinanden til så bær over med det syntes jeg.
Håber ikke jeg lyder for meget som kloge Åge det er ikke meningen.
Mvh
Peter