Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi gang i siden? EDB-Portalen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens. :)

Har nu fået lavet min side færdig og testet den... Hvordan vil vi kunne logge folk ind på siden så der kommer gang i den?

Site: EDB-Portalen.dk

Håber i vil komme med lidt forreslag til hvad man kan gøre.

Mvh. Kasper.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 08:32

Hej,

Vil først sige at jeg synes det er en rigtig flot sde i har.

Dog synes jeg ikke rigtig jeg kan finde ud af hvad jeg skal bruge siden til? I kunne måske putte lidt mere tekst på der forklarer hvad jeg som bruger kan anvende jeres side til.

Angående besøgende vil jeg da helt klart foreslå adwords..

Mvh Kristoffer

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:06

Syntes også at siden er lidt tom og lidt for ren...;)

Tilmeldt 4. Dec 06
Skrevet kl. 09:40

Siden er tom pga. der ikke kommer folk ind på den endnu.... Lidt for ren? kan du uddybe det? :)

Tilmeldt 4. Dec 06
Skrevet kl. 09:45

Mange tak :)

Ja.. Kan egentlig godt forstå dig.... Er en forum side...

På forsiden kan man søge efter løsninger = nogle ting som folk har accepteret med smiley løste deres problem

Hvis så ikke man finder noget der kan man oprette et forum hvor folk så skal prøve at hjælpe.

De svar der kommer i tråden i forummet kan så vurderes med smiley - glad smiley hvis svaret virkede - sur smiley hvis det ikke virkede.

3 sure = sletter svar

6 glade = spørgsmål + svar ryger ud i søgningen på forsiden så andre kan finde løsningen hvis de får samme problem.

Håber det gav lidt forståelse ;)

Er meget åben for ideer, & ris og ros.

Mvh. Kasper.

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:36

Jeg giver Kristoffer helt ret. Der mangler noget beskrivende tekst på forsiden, der forklarer, hvad det her går ud på. Hvis du får lidt tekst på forsiden, vil google jo også indeksere din side efter dine ordvalg, så du får flere relevante besøgende.

Måske skal du også have et 'opret bruger' link i Login-kassen. Jeg ledte efter det - ved godt at det står i topbjælken, hvilket også er fint, det var bare ikke lige der, jeg kiggede efter det i første sekund ;)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:42

1. Simpelt design = super

2. Hvad handler den om, som de andre skriver... kan man ikke bare lige finde ud af ved at se forsiden.

3. Synes de rmangler lidt information om siden, en "Om os" eller Hvem er EDB Portalen. Er det et firma eller privat person som har den... lidt mere info.

Hvordan i får folk til at bruge siden... Reklame vil være en god ting. ellers bare besvare spørgsmål som komemr ind..

Har lige et spørgsmål ... Det er meget fint med sådan et forum, men kan du selv svare på de sprøgsmål som kommer eller har du ingen it viden omdet...  det er en fordel hvis ejeren kan svare så der kommer gang i skriveriet.

opdatering:  Hvem har designet siden... Så kildekoden, og den ligner et template... men vil da gerne vide hvem som lavede den :D

Tilmeldt 4. Dec 06
Skrevet kl. 11:16

Dejligt med en masse respons! :D

Opret bruger i login boksen + et faneblad med "om os" var ikke en helt tosset ide at få lagt på. - vil jeg lige tage med ved de næste rettelser.

Er svært når man selv ved hvad man skal også se om den er enkel... så er super i skriver i ikke ved hvad den er til så jeg kan få gjort noget ved forsiden... en lille 1 - 2 - 3 trins guide eller noget i den stil? :)

om vi selv kan svare: Ja :) er heldigvis uddannet It-Supporter og arbejder som teknikker i dagligdagen... så mangler bare nogle spørgsmål fra brugerne... senere hen regner jeg med at andre brugere med forstand på it hjælper til derinde ...

Hvem har designet siden: Vi var så heldig at finde en rigtig dygtig programmør (Martin) som har lavet siden helt fra bunden... :)

Omkring info omkring brug af siden når man kommer ind... nogle ideer? vil en slags 1-2-3 mini guide virke?

Eksempel:    1 - Søg efter løsningen på dit problem i "Søg hjælp"  på forsiden  2 -  intet fundet? opret forum med dit problem og afvent hjælp af andre.

Hurtigt mixet sammen... ;) men noget i den stil?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:14

Fx. Velkommen til Side.

Har du problemer med din pc, og har brug for expert hjælp?

søg på forumet efter en løsning... Findes ingen løsning så opret nyt emne og vi vil hjælpe så godt vi kan.

^^meget hurtigt skrevet. :D

-----

Hvis du er interesseret i reklame plads . så er min side ved at være færdig med nye funktioner og design. Og der vil være 2 pladser ledige.

Prisen kan vi  snakke om.. men det bliver nok omkring 50 per måned, i starten. (med 6måneder forvarsling om prisstigninger)

størrelserne er

468×60 - (50 per måned) eller 

300×250 (70 pr. måned) eller

en speciel banner størrelse, men den koster så også meget mere (pop vindue eller speciel video på siden, næsten alt tilladt med denne banner :)))

Kontakt mig på kim (a) dicm.dk hvis det har interesse eller vil have noget mere info.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)