Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyere projekt jeg har hygget lidt med (stadig på "tegne bordet")

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Miloz:

Synes først du skal finde ud af hvilken vej du vil gå. Jeg er af den mening at navnet skal komme senere i processen, så meget betyder det heller ikke, men mere markedsføring af det!

Men fortæl hvilken vej du vil gå eller hvad du vil starte med og så kan jeg måske hjælpe. Men start med at lav en forretninggsplan, find ud af hvilke konkurrenter du har, find ud af hvad det kræver for at starte (budget osv.) og snak så med StartVækst!

Det jeg sådan har tænkt mest på var det med en Shop :) har fundet en ven der kan hjælpe mig med at få noget design og kodningen på plads

men hvis det nu er den vej jeg vælger definitivt at starte mit projekt op med mangler jeg jo et potentielt navn og logo der både kan sælge og blive spredt hurtigt:)

jeg sidder pt også at kigger efter et muligt hold jeg kunne sponse (tidligt men så er det  på plads) for at få så meget omtale med mit gear som muligt..

men det med Budget og forretnings plan er jeg nok mere end "lost" da jeg ikke har den Største erfaring med den slags endnu :) har kigget lidt på det med budget gennem få manager spil men det vil jo aldrig være det samme :)

derfor jeg søger hjælpen her inde og indtil videre må jeg positivt svare tilbage at det har været  noget af det bedste jeg har gjort :)

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det lyder som en rigtig fed ide! Hvor meget har du tjekket.. altså af de rent juridiske punkter?.. klart et projekt jeg kunne commit mig til 100% .. (sagde du manglede en partner til projektet) Jeg har selv erfaring med salg til virksomheder og så har jeg kørt eget firma før... er 20år snart 21. tror forresten også selv at løsningen til at starte med er noget markedsføring af hjemmesiden, gratis arrengementer og evt. søgning af evt. sponsorere men skriv til mig hvis du stadigt har brug for en at starte det op med ... Kenneth88@live.dk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

 

så er jeg tilbage igen ;)

 

jeg har nu på skaffet mig et par ting til mit projekt såsom  : Design (hjemmeside) - Trøjer (5 stks) - CW server og VT server Til kommende CS 1,6 hold

 

jeg mangler dog : Koder til hjemmesiden - Sponsor til de forskellige cups der vil køre - Admins (til cups) og Writers til daglige news :)

 

jeg start ud med et Community hvor jeg vil tage nogle hold ind og køre dem op mens jeg bygger stille og roligt et godt ry op med en masse cups og andet sjov:)

 

men hvis i har nogen der måske kunne hjælpe eller i måske kunne hjælpe må i meget gerne vende tilbage hurtigest muligt:)

 

Hilsen

Mads

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stik mig din email, så skal jeg sætte dig i kontakt med en af mine kunder som jeg er igang med at lave et kæmpe gamer system til. Og jeg ved at han godt kunne bruge flere folk på projektet.

 

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Gravesen:

Stik mig din email, så skal jeg sætte dig i kontakt med en af mine kunder som jeg er igang med at lave et kæmpe gamer system til. Og jeg ved at han godt kunne bruge flere folk på projektet.

 

Jeg sender den med det samme :)

 

men kunne du beskrive hans "Kæmpe Gamer System"? :) så man var lidt inde i det :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)