Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ønkses til den perfekte side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har spurgt om markedsføringsspørgsmål i dette dejlige forum, og er blevet opfordret til at smide en forespørgsel ud under denne kategori.

Jeg har haft min webshop i godt 1,5 år - der er blevet lavet meget om i shoppen, og jeg har haft en proffesionel grafiker til at lave selve grafikken osv. Salget er LANGSOMT stigende, men det er slet slet ikke nok endnu. Jeg sælger også direkte til virksomheder, og der er der heldigvis mere gang i den:)

Jeg mangler hjælp fra jer !!!!!! ER der nogle der lige gider tjekke selve helhedsindtrykket på min webshop. I skal forestille jer at I søger gaver til receptionen, fødselsdagen, firmaet, medarbejderen, vært/værtinden osv. osv.

Hvor vil i FINDE sådan en butik? Indbyder min butik til salg? Virker den indbydende? Virker den troværdig? OSV:?

http://www.hngavekurve.dk

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:18

Rigtig flotte billeder du har lagt ind!

Dog skræmmer det lilla mig helt væk, sammen med selve tabellens design :)

Jeg ville gøre funktionen Søg Vare, mere synelig, og gøre den lettere at finde ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

Hej, sikke en fin side.

Det første jeg kigger efter er et E mærke, det har du, men i bunden.

Jeg synes der er noget miskmask med farverne, som er det jeg har forstand på.

(der er også lidt med teksten i de lilla felter som overdøver den sarte i toppen. Måske du skulle få lidt prof. hjælp til tekst - Der er også for mange skrifttyper, vælg en og måske en anden til overskrifter).

Den sorte baggrund harmonerer rigtig dårligt med det i øvrigt sarte design (som passer godt til temaet). Jeg ville have valgt en meget mørk, men varm brun. Den sorte farve gør også, at det er svært at fokusere på den sarte øverste tekst på forsiden.

De lilla felter ville jeg straks skille mig af med - hvor kom de fra?

Alt jeg ser er det lilla, hvis jeg ikke koncentrere mig. Det er vel de gode tilbud jeg skal se - og dem kunne du have flere af på forsiden.

I småtingsafdelingen, kan jeg oplyse at proportionerne ikke virker så professionelt designede i Firefox med "min" opløsning. Dvs at de tre øverste billeder sidder i felter der er mindre end de andre. Det giver lidt udtryk af noget hjemmelavet, som kunne afskrække mig før jeg nåede til mit E-mærke.

Det var bare min ydmyge mening ... øh...hmm.. Angel

KH Ane

P.S.

Lad være med at kigge for meget på mine egne dårlige eksempler. Jeg bruger tiden på andet end designet lige pt Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 10:45

Hej

Straks er den lilla farve fjernet - tak tak :)

Og e-mærket er flyttet øverst og dermed mere synlig - Har det en effekt med e-mærket for jer når I skal handle?

Jeg arbejder lidt videre med mine kasser - men super I synes siden er fin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

E-mærket er næsten altafgørende for mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

Siden er okay salgbar , ser indbydende ud synes jeg .

Næsten alt tekst står i jpg billeder skriv det i html normal tekst ,da google ikke kan læse  teksten der  står i billedet , derved altså vis du ønsker besøgene fra af google , ellers skal der ligges flere 1000 kr. ud månedligt i adwords.

Hvis du kan skrive unik salgbar url ville det hjælpe lidt på resultat på google ,da du ville få flere forskellige titler på din hjemmeside og folk vil klikke mere over på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 13:15

Hej Mikael

Hvilken tekst mener du - er det den på forsiden?

Jeg har vist ikke andre muligheder med min dandomain webshop, men hvis du ved hvordan man gør det lytter jeg lystigt:) Med salgsbar URL går jeg ud fra at du mener webshoppens navn - HN gavekurve ligger fint under gavekurve på google - jeg har i en anden tråd herinde fået lidt hjælp til min google adwords kampagne, søgeord osv. og er i fuld gang - ved ikke om det er tys tys MEN jeg gør det aligevel. Lige p.t har jeg ca. 60 besøgende om dagen og det er også via min konkurrence på vind.dk - lille annonce her på Amino, men der er ikke meget salg - så min fornemmelse er at de der søger efter firmagaver, gaver man kan sende direkte osv. ikke kan finde mig, ellers er der måske ikke så stor salg i netop disse produkter på nettet, og så må jeg satse mere på den fysiske del?? MEn det er også det jeg spørger jer (ekspertpanelet) om , også jeres erfaringer osv. Men det er min erfaring at det er lidt svært for iværksætterne herinde at komme med løsningen og det er måske også forretningshemmeligheder der spiller ind der :)) Ellers er det fordi jeg ikke udtrykker mine spørgsmål god nok??

Fra Aalborg og københavn
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:34

Bare lige lidt hurtige kommentar.

Stil dig selv spørgsmålet, hvad er vigtigst på siden:

Jeg syntes ikke at indkøbskurven er vigtig når jeg kommer ind på en side, så det er måske ikke nødvendigt at ha den placeret i øverste venstre side, måske nede under menuen.

Jeg vil meget gerne kunne søge på en side, det kan jeg også godt på din, men jeg skal langt ned på siden.

Det øverste billede med kvinden, er et pænt billede, men hvad viser det ? med så vigtig en placering skal der ikke være nogen tvivl. Måske skal du overveje at ha nogle skiftende billeder, hvor produkterne er i fokus, stadig gerne med en person på. Man køber jo en smags oplevelse, så det skal være nogle rigtige lækre billeder, hvor man næsten kan smage chokoladen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)