Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER JOB SOM GRAFISK DESIGNER, AD'ER, AD-ASSISTENT

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

>> Jeg er helt tosset med grafisk design
og kan slet ikke stoppe igen, når jeg er startet <<

SØGER JOB SOM GRAFISK DESIGNER, AD'ER, AD-ASSISTENT
Jeg blev den 13. juni 2009 færdiguddannet fra den 3-årige uddannelse, Grafisk Design og Kommunikation på Skolen for Visuel Kommunikation i Haderslev (tidligere lå skolen i Højer). Jeg glæder mig enormt meget til at træde ind i branchen, som dygtig grafisk designer/ad-assistent og bidrage med min kreativitet og egen personlige stil - og bare give den gas. Det har ikke mindst et længere praktikperiode hos et reklamebureau, bekræftet mig i. Her fungerede jeg som grafisk designer/ad assistent, hvor jeg har bl.a. var med til at lave et stort tøjkatalog, designe websites, brochurer, nyhedsbreve, udvikle kampagner, photoshoppe billeder osv. Jeg brænder for mit fag, og jeg er sikker på, at jeg vil kunne bidrage med masser af lækkert design og en sprudlende kreativitet. Desuden vil jeg kunne bidrage med alt lige fra ide- og konceptudvikling til visuelle identiteter, layout/tekst samt design af websites.

Kort beskrivelse af mig... så er jeg en super frisk og kreativ pige på 24 år. Jeg ser mig selv som en meget udadvendt, social og motiverende person med god humor og altid godt humør. Jeg en teamplayer med fuld fart frem ad og samtidig en perfektionist, som godt kan lide at bruge min kreative evner og arbejder meget effektivt - også under pres. Perfektionisten i mig kan godt lide at nørkle med detaljerne, så tingene er iorden inden aflevering til kunden. Jeg er også altid klar på nye opgaver og udfordringer, og uanset hvem kunden er, og hvad opgaven består i, vil jeg altid gå 100 % motiveret ind til det.

Jeg bor i Haderslev, men en eventuel realistisk transport til og fra arbejde, vil ikke være nogen hindring, da jeg er villig til at køre langt for det rette job.

Du kan se et udpluk af min portfolio på min blog, sille-c.blogspot.com

Venlig Hilsen Stine Christensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)