Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

css som paa www.csszengarden.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er paa udkig efter samarbejds partner som ikke bare syntes et site tilskaaret i Dreamveawer er sagen men forlanger lidt mere haandvaerk.

Skal CSS laves som www.csszengarden.com saa tager det tid, kraever dygtige folk der kan deres kram, er dette jeres krav?

Saa kan jeg tilbyde denne service til enkelt loesninger eller til web-udbyderer der har brug for at faa deres sider klargjoer til implementering.

www.csszengarden.com fasinerer mig og et besoeg er anbefaelse vaerdigt hvis du oensker at se hvad der kan laves i CSS.

Hilsen Michael

Det skal naevnes at det tager mellem 3-6 uger traening at faa en saakald programmoer til at lave loesningerne efter disse standarder.

Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:59

Hej Michael.

Vi kan klare netop den opgave du beskriver (regner med at det er designkonvertering af et allerede færdigt design). Vi har før lavet disse konverteringer, det tager oftest 10-15 timer. Vi kan kontaktes på mail: maa@komunikado.dk for yddeligere info. Ellers kan du smide os en PM.

Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:49

Michael du er nødt til at være mere klar i dine indlæg, jeg aner ikke om du tilbyder en sådan service eller søger folk der kan klare en opgave for dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)