Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt hjem i Aalborg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg er en ung fyr på 24 år som skal til at flytte til Aalborg på grund af studie.
Nu står jeg lige i en lidt dum situation, fordi jeg mangler et sted at bo endnu og jeg skal starte på studiet mandag den 28 August. Jeg ved godt at jeg er lidt sent på den med at lede efter et nyt hjem, men jeg fik først at vide i tirsdags at jeg alligevel er blevet optaget.
Siden jeg skal til at læse, kan jeg ikke hoste op med alt for mange penge til husleje, men hvis der er nogen her inde, som kender nogen, der mangler en ny sammenbo eller kender til et sted med et frit værelse ville det være mega dejlig :D
Lidt om mig selv, så folk ved hvem jeg er ;-)
Jeg vil nok selv beskrive mig som en venlig ung fyr som er ledt at omgårs med ;-)
Mit studie jeg skal læse i aalborg heder Grafisk Designteknolog og vil foregår på Nordjyllands Erhvervsakademi. Mine interasser og hobbyer strækker sig fra øl med vennerne vider til musik, over til grafisk design og al form for kunst og ikke mindst EDB og teknik. Desuden er jeg også meget vild med at rejse som backpacker, hvad jeg har gjort de seneste par sommere.
Med henhold til bolig og arbejde har jeg prøven en del forskellige ting. Jeg har både haft min egen lejlighed, boet på kollegie, i bofællesskab og i illegale kontorlejligheder, vilket var meget sjovt ;-)
Jeg har arbejdet som butiksassistent i en video butik i Hamborg, som blomster bud I København, vider til Adecco vikar i Post Danmark og lige nu som tysk supporter for SPAMfighter ApS hvor igennem jeg også fik rådet at smide et inlæg på Amino for hjælp :-)
ja, det hvar så lidt om mig selv, jeg håber i kan hjælpe mig og jeg ville glæade mig over alle form for råd og hjælp.

Med venlig hilsen
Nils Gödecke

Ps.: Undskyld den dårlige stævning, men jeg er tysker og dansk retskrivning er ikke lige min stærke side ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:46
Jeg vil sætte stor pris på hjælp til Nils. Han er en vældig flink fyr, som jo også supporterer SPAMfighters tyske brugere og det kan han jo ikke hvis han ender som posedame :-))

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:23
Velkommen til Aalborg - byernes by (eller noget i den stil...)

Der er RIGTIGT mange opslag i butikkerne, med folk som søger bofælle. Så hvis det er det du søger, kan jeg kun opfordre dig til at suse rundt i alle Fakta, føtex, netto, kvicly, aldi, alta osv i Aalborg, og begynder at samle numre. Samtidigt kan du lige sætte et omvendt opslag op med at du søger bolig.

Tror det er den billigste og bedste måde at komme i Bofællseskab på.

Alternativt er der alle boligselskaberne, som har en masse lejligheder. Check gratis aviserne heroppe (Metro, Urban, Centrum m.fl) som også har en masse annoncer.

Held og lykke med det - og velkommen til det nordjyske.

Fra Randers
Tilmeldt 18. Aug 06
Skrevet kl. 15:02
Hej Christian

1000 tak for dit forslæg, det er bare sådan at jeg pt er i København endnu og ikke kan komme til Aalborg før næste weekend, men hvis jeg ikke har fundet noget nyt sted inden jeg skal starte, vil jeg nok fise rundt i alle Butikerne og følge dit råd :-)

Også tak til Martin for supporten :D

Med venlig hilsen
Nils Gödecke

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 18:03
Jeg har en liste med navne, adresser og telefonnumre på ret mange af de
private udlejere i Aalborg. Så er det ellers bare at gribe knoglen og
ringe rundt og spørge om de har noget.

Send mig en mail, så besvarer jeg den med filen vedhæftet.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:52
Hvis du gider droppe dit mobil nummer til mig på info@senia.dk så smider jeg det videre til en udlejer jeg kender oppe i ålborg.. lejlighederne er ikke de nyeste men månedlig husleje passer fint til en der lever på SU og lejlighederne fejler intet.
Fra Randers
Tilmeldt 18. Aug 06
Skrevet kl. 20:40
Hej alle

Jeg vil bare lige sige tak for jeres hjælp og de gode råd. Jeg har fundet et værelse i centrum af Aalborg på 25 m2 til 2000 kr. alt inklusive, så alting er på plads nu.

Med venlig hilsen

Nils Gödecke
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)